Stránka 1 z 1
Acer reklamace

Napsal:
14. 1. 2008 14:28
od SAKULPOL
Ahoj, mám dotaz, jak je to s reklamací, když mám zaplacenou prodlouženou záruku a servis to nestihne vyřídit do 30 dnů.
Dík za odpověď

Napsal:
14. 1. 2008 14:40
od Raziel-CZ
Ahoj. Máš právo odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz.
Acer reklamace

Napsal:
14. 1. 2008 14:50
od SAKULPOL
Ahoj, díky za odpověď, reklamoval sem ho 17. 12. 2007, takže 17.1.2008 když tam půjdu a nebudou ho mít k vydání, tak mohu určitě požadovat peníze.

Napsal:
14. 1. 2008 14:59
od Gruppe
tak mi prijde ze tu nekdo neni nespokojeny jen se servisem, ale i vyrobkem a rad by dostal rovnou novy co? ,)
Nu, 17. jeste neni , takze uvidime ,)
Muzu se zeptat ceho se ta reklamace tyka?

Napsal:
14. 1. 2008 15:18
od SAKULPOL
acer je dobrá značka, klekl na tom HDD. Nejsem zasedlej na servis ani na výrobek, ale proč ho nevyměnit, když nedodrží servis záruku.

Napsal:
14. 1. 2008 15:19
od vladosft
Ale SAKULPOL piše "když mám zaplacenou prodlouženou záruku" tych 30dni je zo zakona. počas zakonnej zaruky nie predlzenej. tam uz zalezi od ich podmienok

Napsal:
14. 1. 2008 15:29
od Jaronimo
pri normálnej záruke teda po 30 dňoch, ak mi ho nedajú môžem žiadať peniaze?...
to platí aj 30 dní od toho ako ho zanesiem predajcovi alebo od vtedy ako sa dostane do servisu?
.

Napsal:
14. 1. 2008 17:14
od kódlisko
oni tu lhůtu vždy využijí celou a vždy ho na ten 30 den mají to se neboj


Napsal:
14. 1. 2008 17:26
od kromec
vladosft píše:Ale SAKULPOL piše "když mám zaplacenou prodlouženou záruku" tych 30dni je zo zakona. počas zakonnej zaruky nie predlzenej. tam uz zalezi od ich podmienokm/quote]
Ale jen v tom pripade ze to koupil jako normalni obcan v maloobchode, pokud to koupil na firmu tak zadna 30-denni lhuta neni.
OS: Acery nejsou uz tak spatny jak driv ,ale servis je stale nicmoc...

Napsal:
14. 1. 2008 17:33
od vladosft
kromec píše:vladosft píše:Ale SAKULPOL piše "když mám zaplacenou prodlouženou záruku" tych 30dni je zo zakona. počas zakonnej zaruky nie predlzenej. tam uz zalezi od ich podmienokm/quote]
Ale jen v tom pripade ze to koupil jako normalni obcan v maloobchode, pokud to koupil na firmu tak zadna 30-denni lhuta neni.
OS: Acery nejsou uz tak spatny jak driv ,ale servis je stale nicmoc...
hej ale ja som prave myslel to ze on uz nema zakonnu zaruku ako som to z toho pochopil.. ze ma povedzme pol roka po zaruke ale zaplatil si predĺženú záruku povedzme na 3R. tak tiez nema narok na nejakzch 30dni ani na vratenie ci vimenu pokial to teda nebolo v podmienkach tej rozsirenej zaruky co pochybujem.

Napsal:
14. 1. 2008 17:41
od kromec
Promin reagoval jsem na jiny prispevek.
Pokud to ma koupeny na firmu tak nema narok na vyrizeni reklamace do 30...
Doporucuji na jeho miste si precist poradne zarucni list(zarucni podminky) . A toho se drzet.

Napsal:
14. 1. 2008 20:36
od Hakunděk
A týká se ta záruka na pracovní ,nebo kalendářní dny?

Napsal:
14. 1. 2008 20:37
od vladosft
[quote="Hakunděk";A týká se ta záruka na pracovní ,nebo kalendářní dny?

Napsal:
14. 1. 2008 20:43
od iwigirl
pokud již nemá záruku ze zákona (2letou), nýbrž prodlouženou, je třeba se projít podrobné podmínky pro její uplatněnění. Dle mého názoru tu již nelze nárokovat překročení 30denní lhůty, jedná se o záruku nad rámec zákona a tudíž ani její podmínky nejsou upraveny v zákoně.