od pompo362 30. 8. 2008 07:12
Jak by to bylo krasne, kdyby dodrzeli to, co slibili. Vcera jim do Mironetu prisel balik se vsemi nalezitostmi, jak mi osobne pan Uher (vedouci reklmacniho oddeleni) v emailu napsal. Vcetne pruvodniho dopisu s popsanou zavadou a vyslovnou zadosti o DoA vymenu. Dnes jsem dostal email ve kterem stalo:
Vazeny zakazniku, Vase reklamace byla otestovana a zaslana do autorizovaneho servisniho strediska.
Reklamaci se budeme snazit vyridit co nejdrive, bohuzel vsak dobu vyrizeni jiz nemuzeme primo ovlivnit, prosime proto o trpelivost. Volani na reklamacni oddeleni vyrizeni Vasi reklamace neurychli. Po vyrizeni reklamace budete informovani.
Tak toho jsem se ani ve snu nenadal, ze to budou posilat do Polska, jak tady uz nekdo vyhrozoval. Takze uz jsem panu Uherovi napsal email, ve kterem popisuji me rozcarovani a ma ocekavani. Tak uvidime, jestli mi ten novy notebook jeste poslou.
A to jsem si myslel, ze ta vymena muze probehnout bez problemu.