zarucni servis notebooku HP

Diskuze o přenosných počítačích

Moderátor: Moderátoři Živě.cz

Odeslat příspěvekod L_d_V 28. 8. 2008 08:08

Kdyz uz jsme u toho HP servisu, mam-li u ntb NBD zaruku, musel jsem jej kvuli tomu nekde po zakoupeni registrovat?
HP 8710p, T7500, 17" WSXGA+, 2GB RAM, 160GB HDD, Win XP + Aver TV Volar HX + cRadia Flex Porte + WD MyBook2 Home 500GB USB2/FW/eSATA

Siemens C25->Siemens ME45->Siemens SXG75->Nokia E51->Samsung B7610->HTC Desire Z
L_d_V
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod CeCo 28. 8. 2008 10:30

Samozrejme. Do 180 dni od kupy notebooku a zaroven do 30 dni od kupy carepacku (oba casy musia byt dodrzane).

Pokyny boli bud v zaruke, alebo ti dosli na e-mailovu adresu, ktoru si od teba musi predajca vyziadat, pokial chce predat carepack.

C
CeCo
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod šarik 28. 8. 2008 11:38

***

edit C: Nejako vela reklam...
Blbý můžeš být, ale musíš si umět poradit...
šarik
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod L_d_V 28. 8. 2008 13:29

2 CeCo: no jo, ale ja myslel tu "zakladni", ta co je rovnou po koupi ntb, ne dokoupeni CarePack po vyprseni te prvotni zaruky. Nebo tech 180 dnu plati primo pro ni? Jestli ano, tak mam po zaruce kdyz jsem to neudelal? :/
HP 8710p, T7500, 17" WSXGA+, 2GB RAM, 160GB HDD, Win XP + Aver TV Volar HX + cRadia Flex Porte + WD MyBook2 Home 500GB USB2/FW/eSATA

Siemens C25->Siemens ME45->Siemens SXG75->Nokia E51->Samsung B7610->HTC Desire Z
L_d_V
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod CeCo 28. 8. 2008 17:37

Aku "zakladnu" NBD (Next Business Day Onsite, zasah na druhy pracovny den na mieste u teba)? NBD Onsite mas v zaklade len pokial si notebook objednavas cez TopConfig.

8710p ma totiz v zaklade len 3rocnu zaruku v servisnom stredisku (ta ti plati automaticky). Ak si ho kupil ako skladovy, tak si pripadnu dokupenu NBD Onsite musis vzdy doregistrovat.

C
CeCo
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod zodiac30 28. 8. 2008 19:20

to CeCo: aka je dlha zaruka na bussiness notebook HP Compaq 6715b Diky
zodiac30
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod L_d_V 28. 8. 2008 21:22

2 CeCo: promin, spatne jsem se koukal :( Vazne jsem mel za to, ze u te skladovky je take, ja to v posledni chvili tehdy vzal jako skladovku misto konfigurace protoze byla driv k dispozici :-|
HP 8710p, T7500, 17" WSXGA+, 2GB RAM, 160GB HDD, Win XP + Aver TV Volar HX + cRadia Flex Porte + WD MyBook2 Home 500GB USB2/FW/eSATA

Siemens C25->Siemens ME45->Siemens SXG75->Nokia E51->Samsung B7610->HTC Desire Z
L_d_V
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod CeCo 29. 8. 2008 00:54

zodiac30:
Standardne 1 rok v servise, 2 roky pre fyzicke osoby - nepodnikatelov (teda spotrebitelia). Pokrytie 1 rok celosvetovo, pripadny druhy rok v krajine kupy.

L_d_V:
Jeden myslel, vymyslel tragac a potom ho musel tlacit.

C
CeCo
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod pompo362 30. 8. 2008 07:12

Jak by to bylo krasne, kdyby dodrzeli to, co slibili. Vcera jim do Mironetu prisel balik se vsemi nalezitostmi, jak mi osobne pan Uher (vedouci reklmacniho oddeleni) v emailu napsal. Vcetne pruvodniho dopisu s popsanou zavadou a vyslovnou zadosti o DoA vymenu. Dnes jsem dostal email ve kterem stalo:

Vazeny zakazniku, Vase reklamace byla otestovana a zaslana do autorizovaneho servisniho strediska.
Reklamaci se budeme snazit vyridit co nejdrive, bohuzel vsak dobu vyrizeni jiz nemuzeme primo ovlivnit, prosime proto o trpelivost. Volani na reklamacni oddeleni vyrizeni Vasi reklamace neurychli. Po vyrizeni reklamace budete informovani.

Tak toho jsem se ani ve snu nenadal, ze to budou posilat do Polska, jak tady uz nekdo vyhrozoval. Takze uz jsem panu Uherovi napsal email, ve kterem popisuji me rozcarovani a ma ocekavani. Tak uvidime, jestli mi ten novy notebook jeste poslou.

A to jsem si myslel, ze ta vymena muze probehnout bez problemu.
pompo362
Junior

Odeslat příspěvekod CeCo 30. 8. 2008 11:06

Je este moznost, ze z velkoobchodu bol vyskladneny skorej. Ty si ho teda mal 14 dni, ale oni ho mohli mat na sklade dalsie 2 tyzdne a tympadom presvihli lehotu pre DoA.

Aspon vidis, ako ta s tym prednostnym servisom odrbali ;-)

C
CeCo
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod pompo362 30. 8. 2008 15:23

Ja jsem se jeste pana Uhera schvalne ptal, jestli mi ho vymeni (abych prave mesic necekal) a on napsal, ze ten stejny kus maji primo na prodejne, ze to mam poslat a jen co to prijde tak mi novej okamzite poslou. Po tomto ujisteni jsem se pro to rozhodnul. Jinak bych ho reklamoval osobne v Brne, v nejakem servisu co mi tady byl doporucen.

No uvidime, co odpovi na muj dnesni email. Ted mne uz stejne nezbyva nez cekat....

edit: Takze se musim na adresu mironetu omluvit. Ten text byl z emailu, ktery je nejspis automaticky generovan pri zalozeni reklamce. Novy notebook mam pripraven a zitra mi bude odeslan....
pompo362
Junior

Odeslat příspěvekod paulo78 29. 9. 2008 20:51

aj v bratislavských servisných strediskách pre HP mi hovorili že HP posielajú rovno do Polska, len ked mám NB este v 30 dnovej dobe od kúpy,tak najlepsie ho odniest predajcovi a že do 30 dní vymenia kus za kus, ze to údajne neopravujú.....dúfam (lebo opravený NB,nebude už nikdy to pravé...),tak som ho odniesol predajcovi,ale o žiadnej DoA nehovoril,vadí??
TV Sony KD-49XF9005---Sony Soundbar HT-SF200--Sony Xperia XZ3
paulo78
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod CeCo 30. 9. 2008 13:22

paulo78:
Kopec dilerov nema ani sajnu, co je to DoA. Problem moze vzniknut aj tam.

C
CeCo
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod hawwwran 2. 12. 2008 23:28

Tak já doufám se servisem dobojoval... slo to rychle... jen asi 3 mesice :-)
Více zde: http://fotky.hawwwran.com/bw-list/spatny-hp-zarucni-servis-11.html
Nikon D300
Celá výbava na http://fotky.hawwwran.com/moje-vybava
hawwwran
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod CeCo 3. 12. 2008 12:28

Kde si kupoval ten Pavilion? v USA?

C
CeCo
VIP uživatel

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků