CeCo: ani ja (a tusim ani ty) nemas zadne poradne statisticke cisla poruchovosti booku (klasicky zadne podobne statistiky napr pro stredni evropu, vychodny evropu, nejsou bezne dostupna)Z toho titulu mluvit o ,,kazivosti,, booku je zavadejici.
Kolikrat jsem reklamoval book? Minuly dell 2x. Soucasny jeste ani jednou. U Aceru? 4x. U HP - jeste ani jednou (jen dodam ze to HP lezi v polici a zapne se jednou za 14dni

)....
ovsem to je naprosto irelevantni. I KDYBYCHOM se hypoteticky bavili o tom, ze ma ten a ten model vyssi poruchovost, stale tu mam jistotu na servis dellu, ktery je NADMIRU privbetivy vuci beznym lidem. At uz od reklamaci naprosto nesouvisejicich s jejich povinostma, reklamace pripadajici beznemu opotrebeni, po zarucni dobe...az po samozrejme skvelou opravu na miste u nas doma.
KEZ BY i ostatni vyrobci meli o NBD. Hned by to srovnani bylo ,,rovnejsi,, a bavili bychom se jen o te poruchovosti

Znam lidi co nadavaji na Acer i ty kteri na nej nedaji dopustit. Znam lidi co miluji HP a i ti co by si ho uz v zivote nekoupili. Stejne tak znam lidi kteri byly zoufali z 5ti reklamaci delllu behem mesice. Ovsem na nas je objektivne zkusit zhodnotit zkusenosti uzivatelu a prezentovat je tu lidem.
Je dell kvalitni vyrobce notebooku? Ano, je. Ma vybornou podporu (ovladace snad co mesic), vyborny servis a siroke portfolio booku od Latitudu po multimedialni Inspirony, Studia.