CeCo: kolik se doposud zucastnilo respondentu muzes taky snad prozradit ,) Resp zajimavejsi by bylo pocet respondentu na prodeje ntb za rok ,) A v neposledni rade je dulezita cilova skupina ze ,)
Ono kdyz se udava nejaka statistika, tak je fajn uvest nejdriv podrobnosti o ni samotne - resp tak jako ji jiste nabizis jinde ,).
Jinak je to vazne jako placani do vody

To si tu pak na webu muze kazdy udelat udelat statistiky a trochu jine bude slozeni na webu jako doupe a trochu jine v odpornych IT magazinech ,)
Ja jsem totiz alergicky na prohlaseni typu ,,nejlepsi ve sve tride,, ,,cena od 300 000 a na fotce auto za milion,, ,,cokoliv zdarma a bez zavazku,, apod

A ted moje mala hypoteza. Dell je znamy svou vstricnosti vuci reklamacim-servisnim zasahum. Maloktery jiny uzivatel pujde zkouset reklamovat baterku po zaruce, vrazajici klavesu, nebo vyklajici se display apod (moje pripady). Vetsina majitelu delllu tady na foru je pak vylozene prekvapena, co vsechno vam opravi, vymeni bez mrknuti oka a dohadovani, zdali jeneco opravnene, jestli je to opotrebenim nebo cim. Samotneho by me zajimalo, zda je to firemni politika dellu, protoze samotni servisaci jsou z externich firem a delaji onsite i pro jine znacky.
Opravdu si radji jednou do roka druhy den pokecam na 15minut s technikem, nez budu trnout 30dni bez booku v ocekavani jestli mam narok na uznani reklamace nebo ne. Rukama mi prosli spousty booku, sam jich pouzivam nekolik a verte nebo ne, snazim se na to koukat s nadhledem

.