Problem s neustalou kazovostou a reklamaciami notebooku ASUS

Diskuze o přenosných počítačích

Moderátor: Moderátoři Živě.cz

Odeslat příspěvekod rado3105 12. 11. 2008 09:23

Dobrý deň, mám notebook, ktory som už 5 krát reklamoval, 2 krát bola tá istá vada. Pred nejakými 3 týždňami mi prišiel z reklamacie(vraj komplet vymenená základná dosk - som čakal vyše 20 dni), chyba sa objavila teraz tá istá. Notebook nejde zapnúť, už neviem ako to mám riešiť kedž notebook už strávil nejake 4 mesiace len v reklamáciach. Pred necelym mesiacom mi zrovna skoncila zaruka, ale ta by sa mala predlzit o 4 mesiace pobytu v reklamaciach, + pol roka na tu zakladnu dosku co vymenili? Notebook som kupil v alze, prvykrat som ho reklamoval tam, nasledne reklamacie priamo v SIL.cz. Teraz neviem na aku organizaciu sa mam obrati so staznostou na SIL, lebo nie je mozne aby takto prebiehali reklamacie, co to toam maju za technikov. Najradsej by som dostal peniaze nazad, popripade vymena za iny tovar. Pisal som do alzy tam mi neodpovedaju, v SIL.cz, napisali ze to ma na starosti alza, tak teraz neviem. Za kazdu radu velmi pekne dakujem.
rado3105
Junior

Odeslat příspěvekod uberpr0 13. 11. 2008 10:46

To je zaujimave, ja som mal nerovnomerne podsvieteny displej, resp nepacilo sa mi ako to vyzera + prasklo sasi pri kurzorovej sipke vpravo dole. Za 4 pracovne dni som ho mal odoslany i vrateny s vymenenym sasi aj displejom, bez akychkolvek problemov... asi mam stastie?
Fotim: Oly E-PL1, telefonujem: Xiaomi Mi2 32GB / Nokia Lumia 620, Surfujem: Apple iPad Mini, Hram sa: i5-4570, 8GB RAM, GTX770, 23" DELL U2312HM, pozeram filmy na Samsung LE37C650.
uberpr0
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Hans.Wolfenstein 13. 11. 2008 11:55

To máte štěstí, mám podobné zkušenosti s ntb Asus (známý si ho asi před rokem pořídil) - jsou extrémně poruchové a servis pomalý, ke vší smůle bydlím v Brně a není tu ani servisní středisko. Nicméně budiž to ponaučením pro všechny, co se snaží ušetřit na tom nesprávném místě...
PC: Intel Xeon E3-1230, 16GB DDR3, Asus P8B WS, GF 460 GTX OC, Seasonic S12 II 520W, Chieftec LBX-02B-B-B, EIZO EV2455
Hans.Wolfenstein
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod uberpr0 13. 11. 2008 12:57

Pride mi to usmevne,ospravedlnujem sa, ja som v Kosiciach na vychode Slovenska, posielal som ho do Ostravy, v piatok vypisanie reklamacie, v pondelok popoludni vyzdvihnutie u mna v Kosiciach, vo stvrtok naobed u mna v Kosiciach... Nevymyslam si, mam to patricne zdokumentovane, zial Bohu doma, momentalne som v praci.
Fotim: Oly E-PL1, telefonujem: Xiaomi Mi2 32GB / Nokia Lumia 620, Surfujem: Apple iPad Mini, Hram sa: i5-4570, 8GB RAM, GTX770, 23" DELL U2312HM, pozeram filmy na Samsung LE37C650.
uberpr0
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Gruppe 13. 11. 2008 13:30

Stiznost na servis nepodavej, nemas proc - vec pokazde dle zakona opravili do 30ti dni. Cili oni si splnili povinnost. To ze jsou Asusy sunty je znama vlastnost - priste se radeji pred koupi porad.

Nicmene jestlize mas opet dalsi vadu (chapu ze uz vice jak 3 stejne, ci 4 ruzne), kontaktuj prodejce s tim, ze chces odstoupit od smlouvy. Je dulezite to uvest na reklamacni protokol (nejlepe vytisknout a prilozit + kopii pro sebe) a zaslat notebook prodejci. Komunikaci doporucuji opravdu pres mail at mas ,,neco,, v ruce. Po telefonu toho obchodnici nakecaji ale nemas pak dukaz pokud si to nenahrajes :) A zadej nejlepe vracenim penez a nakup kvalitnejsi znacku (HP, Dell...)

Pokud by s tebou Alza ,,nekomunikovala,, zkus jeste telefonat s tim kde ze maji v komunikaci problem, a kdyby to nadale odmitali resit, obrat se na Ceskou obchodni inspekci.
kecáním se ještě nikdy nic neudělalo :)
Gruppe
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Ageran 13. 11. 2008 13:48

No, já mám s ASUSem jen dobré zkušenosti, takže bych až tak nezobecňoval... Prostě máš smůlu (velkou)
Jinak ano, jestli je to už pátá závada, máš právo na odstoupení od smlouvy - tzn. vrácení peněz... Šel bych k prodejci (v tvém případě Alza), ukázal reklamační protokoly a neodešel odtamtud, dokud by mi nevrátili peníze...
Ageran
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod WarCZ 13. 11. 2008 16:09

Asus reklamace ? a jeje

Postup: do reklamačniho protokolu napiš "Žádám o vráčení peněz , 4 závada..." Pokud to tam nebudeš mít uvedeno a nebudeš je bombardovat dotazama tak sami ti penize nevratí, nasledně dostaneš dobropis ktery uplatníš u firmy kde jsi to nakupoval.

POZOR jenom pokud jsi NB kupoval jako fyzicka osoba ! pokud ne nabídnou ti jiný Asus ale penize z nich nedostaneš
https://zabovreska.webnode.cz/
Hodinky: Pebble Steel
Registrován od 19. 2. 2006
WarCZ
Pokročilý
Uživatelský avatar


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků