Stiznost na servis nepodavej, nemas proc - vec pokazde dle zakona opravili do 30ti dni. Cili oni si splnili povinnost. To ze jsou Asusy sunty je znama vlastnost - priste se radeji pred koupi porad.
Nicmene jestlize mas opet dalsi vadu (chapu ze uz vice jak 3 stejne, ci 4 ruzne), kontaktuj prodejce s tim, ze chces odstoupit od smlouvy. Je dulezite to uvest na reklamacni protokol (nejlepe vytisknout a prilozit + kopii pro sebe) a zaslat notebook prodejci. Komunikaci doporucuji opravdu pres mail at mas ,,neco,, v ruce. Po telefonu toho obchodnici nakecaji ale nemas pak dukaz pokud si to nenahrajes

A zadej nejlepe vracenim penez a nakup kvalitnejsi znacku (HP, Dell...)
Pokud by s tebou Alza ,,nekomunikovala,, zkus jeste telefonat s tim kde ze maji v komunikaci problem, a kdyby to nadale odmitali resit, obrat se na Ceskou obchodni inspekci.