reklamacia DELL Vostro 1310

Diskuze o přenosných počítačích

Moderátor: Moderátoři Živě.cz

Odeslat příspěvekod uberpr0 24. 11. 2008 20:25

Zdravim, ako realne vidite vyreklamovanie tejto zavady? (vid obr.) Celkom mi to vadi, u notebooku od DELLu by som to necakal... Este nemam potvrdeny zarucny list, idem to zajtra skusit do predajne odkial ten notebook mam. Inak mi 13.3" notebook s matnym displejom vyhovuje, len to podsvietenie ma naozaj hneva, pri mojom starsom notebooku mi displej vymenili (do online formulara som chybne podsvietenie uviedol ako chybu - pomohlo, formular z reklamacie si beriem so sebou)

Obrázek
-
Obrázek
-
ospravedlnujem sa za kvalitu fotiek je to za vrazednych podmienok pre mobil...
Fotim: Oly E-PL1, telefonujem: Xiaomi Mi2 32GB / Nokia Lumia 620, Surfujem: Apple iPad Mini, Hram sa: i5-4570, 8GB RAM, GTX770, 23" DELL U2312HM, pozeram filmy na Samsung LE37C650.
uberpr0
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod TuT 24. 11. 2008 21:37

si koupil Dell bez onsite zaruky?? jinak to podsviceni je opravdu hnus jestli to je do oblouku jak na te fotce.... jinak ja reklamaci u Dellu resil i pres mail a neni problem v priloze pridat fotografie popripade videjko na posouzeni....
TuT
Junior

Odeslat příspěvekod uberpr0 24. 11. 2008 21:50

on site zaruku mam, ale riesil som to cez kamenny obchod. podla reklamacneho poriadku do 14 dni bez potvrdeneho zarucneho listu mozem pozadovat aby mi ho vzali spat, vymenili za iny alebo vratili peniaze :) stastie skusit pojdem ak to nevyjde, obratim sa priamo na DELL.
Fotim: Oly E-PL1, telefonujem: Xiaomi Mi2 32GB / Nokia Lumia 620, Surfujem: Apple iPad Mini, Hram sa: i5-4570, 8GB RAM, GTX770, 23" DELL U2312HM, pozeram filmy na Samsung LE37C650.
uberpr0
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Matysek 25. 11. 2008 12:38

Nejsem právník, ale při osobním převzetí by mělo oněch 14dní zanikat, protože jste si jej osobně mohl prohlédnout před převzetím. Měnit Vám nikdo patrně nic nebude, protože v rámci servisu se to vyřeší na místě u klienta, což máte jak čtu automaticky s laptopem. Takže jej budou servisovat po dobu záruky a nikoliv měnit.
Definice moderatora Zive? Zookeeper. Vyhledat zbloudilou ovecku, ustajit, vycesat, nakrmit a zalozit chudince nadaci. Ovecka prece nemuze 5 minut myslet. Vsichni mame povinnost oveckam uvarit, precist pohadku a prispet do nadace.
Matysek
Expert
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Kalimero 25. 11. 2008 13:25

ries to rovno cez dell hotline ak mas NBD zaruku ... na druhy den to mas opravene ak posles foto a schvalia ti to .. je to otazka 1 dna
Kalimero
Junior

Odeslat příspěvekod uberpr0 26. 11. 2008 12:16

Matysek píše:Nejsem právník, ale při osobním převzetí by mělo oněch 14dní zanikat, protože jste si jej osobně mohl prohlédnout před převzetím. Měnit Vám nikdo patrně nic nebude, protože v rámci servisu se to vyřeší na místě u klienta, což máte jak čtu automaticky s laptopem. Takže jej budou servisovat po dobu záruky a nikoliv měnit.

V podstate ano, ak kamenny obchod nema v reklamacnych podmienkach uvedene ze to je mozne aj pri osobnom prevzati =)

Kalimero píše:ries to rovno cez dell hotline ak mas NBD zaruku ... na druhy den to mas opravene ak posles foto a schvalia ti to .. je to otazka 1 dna


jj uz som im dal vediet, fotky poslane, uvidime =)
Fotim: Oly E-PL1, telefonujem: Xiaomi Mi2 32GB / Nokia Lumia 620, Surfujem: Apple iPad Mini, Hram sa: i5-4570, 8GB RAM, GTX770, 23" DELL U2312HM, pozeram filmy na Samsung LE37C650.
uberpr0
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Gruppe 26. 11. 2008 12:42

tak tak, zavolej do dellu a druhy den to mas jako novy :) prijde mi to mnohem pohodlnejsi nez s tim nekam jezdit do shopu :)
kecáním se ještě nikdy nic neudělalo :)
Gruppe
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků