Velmi dobré.
technika jsem ke své D630 volal celkem 2x:
1. oprava:
- vadná GPU (jádro z nvidia 8400gs...)
- výměna pantů s víkem (houpačka,u D630 poměrně běžný stav, ale když už tu jel... preventivní výměna

)
2. oprava - nahromaděné menší problémy, které se mi nechtěly řešit dříve, než 2 týdny před koncem záruky:
- klávesnice (špatné reakce tab) - ostatně hlavní důvod návštěvy
- palmrest + okolní plasty (asi 2x se stalo, že přestal reagovat, preventivní výměna)
- HDD (vadné sektory, disk jsem po havárii používal skoro rok v USB rámečku, obdrženo 160GB/7200rpm místo původního 120GB/5400rpm)
- opět víko LCD s panty, houpačka, ale opět - když už tu jel...

Vždy dodržen termín následujícího prac. dne i smluvené hodiny.
Opravy trvaly cca půl hodinky, ani to ne + předvedení funkčnosti po opravě.
EDIT:
ano, právě onen swarmem zmíněný pro-support jsem měl.
.