Zkusenosti se servisem u DELL

Diskuze o přenosných počítačích

Moderátor: Moderátoři Živě.cz

Odeslat příspěvekod martens8 17. 10. 2011 00:16

Zdravim, chtel bych se Vas prosim zeptat jake mate zkusenosti se servisem u notebooku znacky DELL v CR? Diky :-)
martens8
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod alfah4ns 17. 10. 2011 00:30

Velmi dobré.
technika jsem ke své D630 volal celkem 2x:
1. oprava:
- vadná GPU (jádro z nvidia 8400gs...)
- výměna pantů s víkem (houpačka,u D630 poměrně běžný stav, ale když už tu jel... preventivní výměna :) )

2. oprava - nahromaděné menší problémy, které se mi nechtěly řešit dříve, než 2 týdny před koncem záruky:
- klávesnice (špatné reakce tab) - ostatně hlavní důvod návštěvy
- palmrest + okolní plasty (asi 2x se stalo, že přestal reagovat, preventivní výměna)
- HDD (vadné sektory, disk jsem po havárii používal skoro rok v USB rámečku, obdrženo 160GB/7200rpm místo původního 120GB/5400rpm)
- opět víko LCD s panty, houpačka, ale opět - když už tu jel... :)

Vždy dodržen termín následujícího prac. dne i smluvené hodiny.
Opravy trvaly cca půl hodinky, ani to ne + předvedení funkčnosti po opravě.


EDIT:
ano, právě onen swarmem zmíněný pro-support jsem měl.
Naposledy upravil alfah4ns dne 17. 10. 2011 13:41, celkově upraveno 1
.
alfah4ns
Ex-moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Wikan 17. 10. 2011 07:53

Delly mají asi nejlepší servis, který můžeš mít. Však si za něj taky nechávají dobře zaplatit v ceně nových výrobků.
Wikan
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod swarm 17. 10. 2011 10:32

martens8: Ono hrozně záleží na tom, co máš za notebook. Pokud máš model s ProSupport, tak je to asi nejlepší servis, co můžeš u notebooku v ČR mít.
Diagon Swarm - ~460 zrecenzovaných notebooků od 2007
15,6" Acer V15 Nitro - i7-4710HQ, 16GB RAM, 2xSSD, FHD IPS
14" HP EliteBook 840 G5 - i5-8350U, 16GB RAM, 512GB SSD, FHD IPS
14" ThinkPad T400 - C2D T9900, 8GB RAM, 300GB SSD, WXGA+ LED
swarm
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod aikoN 17. 10. 2011 20:50

Zatím jsem využíval jen jednou a můžu říct, že špica. Reklamoval jsem lcd s vadnými body (za což jsem si ale nejspíš mohl sám) a vylomené tlačítko na klávesnici (za to jsem si určitě mohl sám :D).

Zavolal jsem na support, tam jsem popsal, co mě trápí, byl jsem požádán o foto lcd. Za krátký čas mě zkontaktoval technik, domluvili jsme se, kdy mám čas, přijel, na místě spravil (velice rychle), odjel, vše funguje, nic za to nechtěli, paráda :-).

Model Vostro 3300

Kámošova zkušenost je velmi podobná - na Vostru 3500 mu odešlo cosi na základní desce - ntb nešel zapnout. Zavolal, přijeli, všechno v mžiku vyměnili a dobré. Už jen kvůli tomuto přístupu bych rád u té firmy zůstal.
aikoN
VIP uživatel
Uživatelský avatar


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků