Podvodníci při koupi notebooku

Diskuze o přenosných počítačích

Moderátor: Moderátoři Živě.cz

Odeslat příspěvekod Lexx 30. 8. 2012 08:24

regy42: A proběhla nějaká komunikace s prodávajícím? Asi bych se snažil za každou cenu domluvit s ním, než to poženeš výš, kde je výsledek nejistý.
V pivu je vitamínů málo, proto jej musíme pít hodně.
Lexx
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod regy42 30. 8. 2012 08:49

Ano, dnes jsem s ním mluvil. Už jsem zjistil, že se jednalo o překoupený kus. Dotyčný ho sehnal o 5000 levněji a obratem ho prodal mě. Tvrdí, že se během několika dnů, co měl nb k dispozici, se závadou nesetkal a že mi během dneška poskytne tel. kontakt na původního majitele. Jedná se o zenbook UX21E, abych ukojil zájem čumilů, pro mojí záležitost je to nepodstatná informace. Závadou je, že notebook padá do modré smrti (většinouerror 41, kernel power). Ale od včerjíšho poledne se to stalo jednou, pak jsem udělal obnovení systému ze zálohy a od té doby to ještě neudělal. Takže v podstatě je normálně použitelný, ale není příliš komfortní ukládat vše pro jistotu každých 30s. Pro mě bylo dostatečnou zárukou možnost reklamace u výrobce. Jak se ukazuje, byla mi zatím na nic. Samozřejmě, že soudní spor je až krajní řešení a zatím ani nevím, na koho bych měl trestní oznámení podat :-). Zajímalo spíš, zda to někdy někdo zkoušel.
regy42
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod swarm 30. 8. 2012 09:07

V tuto chvíli bude nejlepší spíš co nejvíc tlačit na servis. Sporem s prodávajícím téměř jistě ničeho nedosáhneš. Pokud jde o trestní oznámení, tak to je v tomto případě vysloveně mrhání časem.
Diagon Swarm - ~460 zrecenzovaných notebooků od 2007
15,6" Acer V15 Nitro - i7-4710HQ, 16GB RAM, 2xSSD, FHD IPS
14" HP EliteBook 840 G5 - i5-8350U, 16GB RAM, 512GB SSD, FHD IPS
14" ThinkPad T400 - C2D T9900, 8GB RAM, 300GB SSD, WXGA+ LED
swarm
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Ekis 30. 8. 2012 09:12

No tak ak ti to uz nerobi po obnoveni systemu tak je jasne ze chyba nie je v hardweri ale v operacnom systeme. Inac, najcastejsie pricini blue screen su nasledovne
1. zly operacny system
2. zla ramka.

Obidve veci vies rychlo diagnostikovat a opravit. Ramka je dnes lacna.

Ak ti niekto preda nieco bez zmluvy, blocka alebo ineho pravoplatneho papieru tak nemas akykolvek dokaz ze si ten notebook kupil od neho. On moze tvrdit ze ten notebook vidi prvy krat a ze nie je jeho. A je to slovo proti slovu. Neobhajitelne.
Ekis
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod armaman 30. 8. 2012 09:20

Lexx
Co je blbost? Obciansky zakonnik pozna aj termin "ustna dohoda"
armaman
Junior

Odeslat příspěvekod kikloop 30. 8. 2012 09:21

suhlasim s nazorom, ze ak je notebook v zaruke, zameral by som sa na servis, pripadne by som to poslal do ineho autorizovaneho servisu s co mozno najpresnejsim popisom (obrazky, video..)

Riesit stareho majitela bez zmluvy nema absolutne ziadny vyznam..
Nase deti sa nesmu dozvediet aku sme im pripravili buducnost..
kikloop
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod regy42 30. 8. 2012 09:23

Mno není tak úplně pravda, že nemám žádný důkaz. Samozřejmě mám nahrávku dnešního hovoru a tam se netvářil, že by o notebooku nevěděl. Co se týká příčiny modré smrti, tak to je mi právě divné, že by to byla chyba sw. Včera mi spadla čistá originál instalace, byl doinstalován jen Google chrome. Naví cpřed odesláním na servis jsem zkoušel i jinou licenci windows (prof a ne home), než tu oem, co je k notebooku a systém také nesmyslně padal a pokaždé i jiná chyba. Jak se pozná, že chyba je v RAM? A mohl by notebook projít hw testem u výrobce, kdyby byly vadné?
regy42
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod armaman 30. 8. 2012 09:33

A upozornil si ho, ze nahravas? Suhlasil s tym? Ak nie tak to nikde neobstoji a este sam mozes mat problem.
Ak suhlasil nic vyssie napisane nie je podstatne.
Na test ram je kopa utilit staci zadat do google.
armaman
Junior

Odeslat příspěvekod regy42 30. 8. 2012 09:43

Právě mi spadl. Mám takový dojem, že byl dokonce i ve spánku. Najednou vidím bliknout obrazovku, modrá smrt a pak náběh do biosu, nikoliv do systému. Musí se nb vypnout a zapnout.

- <Event xmlns="http://schemas.microsoft.com/win/2004/08/events/event">
- <System>
<Provider Name="Microsoft-Windows-Kernel-Power" Guid="{331C3B3A-2005-44C2-AC5E-77220C37D6B4}" />
<EventID>41</EventID>
<Version>2</Version>
<Level>1</Level>
<Task>63</Task>
<Opcode>0</Opcode>
<Keywords>0x8000000000000002</Keywords>
<TimeCreated SystemTime="2012-08-30T08:33:21.918004300Z" />
<EventRecordID>5250</EventRecordID>
<Correlation />
<Execution ProcessID="4" ThreadID="8" />
<Channel>System</Channel>
<Computer>RegyAsus-PC</Computer>
<Security UserID="S-1-5-18" />
</System>
- <EventData>
<Data Name="BugcheckCode">0</Data>
<Data Name="BugcheckParameter1">0x0</Data>
<Data Name="BugcheckParameter2">0x0</Data>
<Data Name="BugcheckParameter3">0x0</Data>
<Data Name="BugcheckParameter4">0x0</Data>
<Data Name="SleepInProgress">false</Data>
<Data Name="PowerButtonTimestamp">0</Data>
</EventData>
</Event>
regy42
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Lexx 30. 8. 2012 10:03

armaman píše:Lexx
Co je blbost? Obciansky zakonnik pozna aj termin "ustna dohoda"

Já četl kvůli chybějící interpunkci "je to forma smlouvy na věcné břemeno", ale myslel jsi to dobře, omluvuju se :-)
V pivu je vitamínů málo, proto jej musíme pít hodně.
Lexx
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod armaman 30. 8. 2012 10:13

2Lexx
Mas pravdu. Tiez som to teraz nevedel pochopit co som napisal. Tak sa nemas za co ospravedlnovat to by som mal ja.Ak by tam bola ciarka pred "no" tak to cele inak vyznie...
armaman
Junior

Odeslat příspěvekod jjfb 30. 8. 2012 10:27

Tohle, + ideálně BSOD vyfotit a domluvit se servisem. Někdy pomůže i nový BIOS, ale asi bych i to prodiskutoval se servisem.
jjfb
Junior

Odeslat příspěvekod regy42 30. 8. 2012 10:35

servis řekl akorát pošlete to znovu. Ale není to prý 100% záda HW, dříve nb už u nich byl, ale jen prý něco s prohlížečem. Původ notebooku je snad nějaká soutěž, proto od něj není záručák.
regy42
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Gruppe 30. 8. 2012 11:03

proc to resis s prodejcem? pokud tvrdi ze s nim nemel problem, asi nemel, opak nedokazes :) kupni smlouva je u takovychto veci samozrejmost - aspon ses pouceny pro priste. Staci jen obecny papir. Samozrejme ustni dohoda je taky zavazna, ale dokaz pak nekomu ze ti nerekl o vade :) Pokud si s tim nevi rady servis, tezko nejaky kluk z horni dolni :)

samozrejme pokud notebook neni ve stavu v jakem ma byt, mas pravo na opravu, vymenu, vraceni penez. Nicmene tady je jeste v zaruce, resil bych se servisem :)

zaver? nooo davat taovehle prachy za Acery, Asus... hezka lestenka :) servis koukam jen potvrzuje kvalitku ,)
kecáním se ještě nikdy nic neudělalo :)
Gruppe
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod armaman 30. 8. 2012 11:10

No a s tym asus servis len mozem suhlasit.
Pred 5 rokmi som na NB od tejto znacky servis nepotreboval a nebyt polamanych plastov sluzil by mi asi po dnes.
A to som ho podrobil "pravu utrpnemu" :D
Teraz? uz mam druhy kus z toho ten prvy som vymenil do 24 hodin kus za kus a tento druhy uz mam 3x v servise.
No co uz znacka kvality..... A Ostravsky servis to tiez asi "vie".
armaman
Junior

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků