Moderátor: Moderátoři Živě.cz
pafka píše:2 Miky007: Vyšší cena není jen za kvalitnější kus (uznávám, někdy diskutabilní), ale hlavně za servis. U IBM jsme měli všechno opravené do 3 dnů (Bitservis, ten ITC na Želivského nebrat - hrůza!), kolega u HP má podobnou zkušenost.
U značek jako Acer, Premio, Prestigio 2 týdny nejsou žádná míra. Já si nemůžu dovolit nechat notes měsíc v servise. /quote]
Miky007 píše:S notebooky je to asi jako s většinou elektroniky a jak jsem tuším v Armagedonu zaslechl, "stejně jsou to všechno součástky z Taiwanu") tak to je asi dostatečně vystihující. Jestli si někdo myslí, že si koupí notebook u Asusu a dostane se mu něčeho extra je naprosto vedle,j/quote]
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků