NB DELL inspiron 6400 skusenosti 3

Diskuze o přenosných počítačích

Moderátor: Moderátoři Živě.cz

Odeslat příspěvekod Gruppe 30. 11. 2006 20:46

tohle nepoberu...resilo se 100x a stejne nevim jak na to :D (viz str111 tehl diskuse.)

Mam Partition Magic, vsechny ostatni partition jsem zachoval, pouze preinstaloval C

-mam tam -3 local disk: C pochopotelne-50GB / TypeDD 2GB a CP/M, Concurent DOS 3GB ale jsou prazdne jsou k necemu nebo smaznout?

-JAK rozdelit to Cecko? :D )vim ze uz je to ohrana otazka, ale nema pro me nekdo LAMA odpoved pro LAMy? :) )
kecáním se ještě nikdy nic neudělalo :)
Gruppe
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod TuT 30. 11. 2006 20:48

takze v PM das pravym na partitionu C a das resize, zmensis velikost, pak se tam objevi dalsi parition (Sede) das pravym a das CREATE nezapomen dat logicky oddil.. das APLLY na neco se to zepta, restartuje se a je to...
TuT
Junior

Odeslat příspěvekod Gruppe 30. 11. 2006 21:00

TuT: mam to...a ted si rikam bud sem blbej, nebo to bylo tim restartem, ale predtim mne to neslo :D Dik za trpelivost :)

aha, tak nemam , mam jen trial a v te to nelze APLY :(
Gruppe
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Forsaken 30. 11. 2006 22:18

na strankach dellu zmizely inspirony advanced a medium, taky jeste jeden novej, XPS M1210. zustal jenom essential a 1300.. :(( nevite nekdo o tom neco? to byla jenom docasna akce? bude ted neco jinyho? ten XPS M1210 tam byl jenom nekolik hodin, mozna den, a i ten zmizel... co to ma byt? ja je chtel koupit do firmy :(
E66, uz nikdy vic jak 1 telefon!!; T60; outdoors lover...

It's better to be hated for what you are than to be loved for what you are not
Forsaken
Junior

Odeslat příspěvekod TuT 30. 11. 2006 22:23

to Forsaken: je konec mesice, takze prijde nova akce....a mozna taky ne

akce podzim tam jeste je http://www1.euro.dell.com/content/topic ... l=cs&s=bsd
TuT
Junior

Odeslat příspěvekod Huusty 30. 11. 2006 22:30

A už tam jsou i kecy o Vistě :) takže čekám nějakou akci, nebo lépe až v lednu, doufám, že dost zlevní
Huusty
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod TuT 30. 11. 2006 22:44

pochybuju ze DOST zlevni, to uz ani nejde.. spis tam hodi za lepsi ceny lepsi vybavu :P
TuT
Junior

Odeslat příspěvekod Forsaken 30. 11. 2006 22:49

nebo jine modely. neco ultra-mobile by tam mohli dat :/ neco s 12,1"@1280@800 nebo i vys :), X1400, 1GB ram, 7200rpm disk, 9-cell baterie, dvd-rw s moznosti vymeny za sekundarni baterii (v cene) a Xp pro.. a dam jim za to 35k :D

TuT píše:to Forsaken: je konec mesice, takze prijde nova akce....a mozna taky ne

akce podzim tam jeste je http://www1.euro.dell.com/content/topic ... l=cs&s=bsd


btw nevite, co je to za model, kterej je na tom obrazku nahore na tech jehlach?
dik
E66, uz nikdy vic jak 1 telefon!!; T60; outdoors lover...

It's better to be hated for what you are than to be loved for what you are not
Forsaken
Junior

Odeslat příspěvekod JayFrog 1. 12. 2006 01:54

chcem sa spytat ci aj vam po zapnuti notebooku a nacitani programov po spusteni zablikne monitor ? Dal som uz aj nove ovladace, teraz neviem ci je to bliknutie "vlastnost" alebo to tak robi aj viacerim ?

Mam integrovanu graficku kartu GMA 950, cela zostava:
Dell Inspiron 6400: Centrino Duo, Core Duo T2300E (1,66 GHz 667 MHz FSB 2MB L2), Intel GMA 950, 2x512 MB RAM 533 MHz, 80 GB 5400 rpm disk, 15,4" LCD 1280x800, DVD-RW
JayFrog
Junior

Odeslat příspěvekod Marus 1. 12. 2006 10:43

Nerozumim, co myslis tim "zablikne". NTB mi nic takoveho nedela. Mozna to je neco jineho, ale desktop mi dela toto: najede windows, pak chvilku nic, pak obraz blikne a jede se vesele dal. Toto je vlastnost moji graficke karty a ovladacu (si myslim, je to ATI 9600 pro adv), ale deje se to jenom pri startu, pak uz se to nestava. Pokud prezijes to bliknuti ze startu tak bych to neresil. Pokud jsem popisoval neco jineho, nez se deje tobe, tak se omlouvam :)
Můj mobil je čínská dvousimková rýže...Kvalitní rýže
Marus
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tomcop 1. 12. 2006 10:52

No ja mam ATI X1400 a mne to blikne preto, lebo sa zmeni frekvencia GPU pomocou powerplay, cize sa znizi na 200 Mhz. ja to mam tak nastavene, naplno ide len ked sa hram. Ale ty mas inu grafiku, tak neviem. :oops:
PC : MacBook Air (late 2010), 11.6" LCD, 2GB RAM, 128GB SSD HDD, MacOSX Snow Leopard
Mobile : Nokia N9, 64GB, White
tomcop
Junior

Odeslat příspěvekod jlordsen 1. 12. 2006 11:40

Uvažuji o koupi Inspironu 6400, vzhledem k tomu že od příštího roku budu pracovat v zahraničí (v rámci EU), zajímalo by mě, jak je to s tím NBD ve vztahu k zahraničí.

V deatilech produktu na záložce servis a podpora je uvedeno mimo jiné:
-------------------------------------
Standardní servis
* Celoevropská služba Collect and Return na jeden rok

Doplňkové služby k zakoupení

...
* Celoevropská služba Collect and Return na tři roky
Rozšíření vašeho plánu služeb vám poskytne tři roky klidného života a zabrání jakýmkoli neočekávaným nákladům na opravy.

* Tříletý mezinárodní servis Next Business Day On-Site
Komplexní krytí na místě: doma, v kanceláři a během vašeho cestování. O tomto rozšíření uvažujte, je-li důležité, aby váš systém fungoval, nebo pokud dáváte přednost pohodlí rychlého servisu na místě příští pracovní den před odesláním vašeho systému k opravě.
-------------------------------------

V objednávkovém formuláři u upgradu servisních služeb mají uvedeno:
"Obsah je koncipován výhradne pro uživatele z Česká republika . Prodejní podmínky společnosti Dell pro prodej a servis."

Ve smluvních podmínkách není nic výslovně uvedeno.

Nemáte s tím někdo zkušenosti?
jlordsen
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Marus 1. 12. 2006 11:42

Na tyto věci ti odpoví nejlépe zákaznická linka. Tak jim tam buď zavolej nebo napiš mail. Tady se tak maximálně pohádáme :mrgreen:
Můj mobil je čínská dvousimková rýže...Kvalitní rýže
Marus
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jlordsen 1. 12. 2006 12:17

Marus píše:Na tyto věci ti odpoví nejlépe zákaznická linka. Tak jim tam buď zavolej nebo napiš mail. Tady se tak maximálně pohádáme :mrgreen:r/quote]


Pokud jde o mail, tak jsem na webu našel jen support_czech@dell.com a reklamace_czech@dell.com, což nebudou asi ty správné adresy...
jlordsen
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Marus 1. 12. 2006 12:20

Klidně tam napiš. Oni si to ve firmě přepošlou a pak ti odpoví už fyzický člověk. Já jsem s nimi všechno řešil přes mail.
Můj mobil je čínská dvousimková rýže...Kvalitní rýže
Marus
Junior
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků