Stránka 1 z 1

Reklamace "neviditelné" závady

Odeslat příspěvekNapsal: 11. 4. 2017 16:51
od peta809
Zdravím, poradíte mi prosím jak reklamovat zdánlivě neviditelnou závadu? Věc se má takto. U svého notebooku Acer s OS Windows 10 řeším problém, kdy se jas obrazovky při zobrazování tmavé scény začne sám snižovat, naopak při zobrazování světlé scény se vrátí zpět na hodnotu nastaveného jasu. Chci upozornit, že funkci adaptivního jasu a podobné funkce mám vypnuté. Byla provedena čistá instalace systému s ovladači od výrobce notebooku. Ani poté závada nezmizela. Problém je, že je tato závada snižování a zvyšování jasu jen velmi špatně vidět, tedy alespoň pro většinu lidí. Otec to nevnímá vůbec a ségra jen když se na to soustředí potom, co Jína to upozorním. Já to například vnímám hodně a velmi mi to vadí na oči. Zkoušel jsem závadu natočit, bohužel na výsledném videu není nic poznat. Když jsme po včerejší instalaci též podporovaného OS Windows 8.1 vyloučil softwarovou chybu zbývá mi už pouze podezřívat hardware.

Notebook jsem s touto závadou reklamoval už začátkem letošního roku, bohužel jsem nepochodil. To co popisuji prý nevidí.

Předem vám děkuji za radu.

Re: Reklamace "neviditelné" závady

Odeslat příspěvekNapsal: 12. 4. 2017 13:28
od zivan
Mam pocit, ze Swarm casto v recenzich notebooku upozornuje, ze upravene ovladace od interovane graficke karty ruzne kazi obraz a nejde to v nich vypnout. Ze je potreba nainstalovat ovadace primo od intelu. Pokud je to teda ten problem. Zkus ho kontaktovat, treba bude hned vedet. Otazka je, jestli je to reklamovatelna vec nebo "vlastnost".

Re: Reklamace "neviditelné" závady

Odeslat příspěvekNapsal: 12. 4. 2017 13:38
od peta809
Ok, zkusím, díky.