BorisCerny píše:Jak nechápu.. mně nikdo neřekl, že je na odpis. Kdyby mi to ti chlapi, u kterých to bylo řekli, tak sem ani nepíšu a neřeším to. Mně jde o to, že dva servisy nezávisle na sobě mi řekli, že s notebookem nic není a nechápou, proč to dělá, protože podle nich je v pořádku. Tak nechápu, proč jste na mě tak agresivní. Jen nevím, co s tím dál dělat, tak se obracím o radu na internet, když místní opraváři neví. A jestli si myslíte, že je notebook v *****, tak to jde napsat i normálním způsobem. A ne ze mě dělat debila, jen protože sem si koupil HP. Může se vám ***** Mercedes i Dacia, a když to dovezete do servisu, tak se vám nikdo nevysměje, že jezdíte s autem na *****. Každý má jiný požadavky, a já nepotřebuji notebook za 50 tisíc. Tenhle je zcela dostačující a dost mě sere, že nevydržel ani dva roky, tak se to snažím řešit než abych hned vyhodil 25 tisíc za nový....
Rada je jednoduchá - servis. Pokud by oprava stála 2 až 3 tisíce, nechal bych to opravit. Arogantní chování se tu občas vyskytuje, zvykejte si. Paviliony určitě nepatří mezi nejspolehlivější notebooky, ale rozbít se může jakýkoliv. Může se podělat i Thinkpad, Probook, takže shazovat takhle nečí výběr, to od Kina a Červenýho fakt nebylo hezký.
Dotaz jsem ani nečetl, ale třetí odpověď je jak rána mezi oči. Na druhou stranu, jestli je to hardwerová chyba, tak fórum asi nepomůže. A zásada - nikdy nehanět druhým, co si koupili. Osobně si můžu myslet cokoliv, ale určitě, že sis koupil krám, když nemám jistotu, že by se totéž nestalo třeba i s jinou značkou a modelem, takhle by se spolu lidi bavit neměli. Takže víc pokory by neškodilo.
Zkuste zablokovat aktualizace:
https://www.zive.cz/poradna/bsod-dpc-wa ... tanswers=1