od iva 16. 7. 2005 09:00
Pravidlo pri jakemkoliv problemu zajezdu od cestovky je, resit to VZDY to na miste pobytu!!! Pokud cestovka nesplni ty sluzby, ktere mate zaplacene, /petihvezdickovy hotel, vyhled na more, stravovani formou svedskych stolu, all inclusiv...atd./ Okamzite to resit na miste!!!! S delegatem cestovky okamzite sepsat zapis, bud musi na miste delegat sjednat napravu a poskytnout vam ty sluzby, ktere jste si opravdu podle smlouvy zaplatili, anebo udelat s nim ten zapis a pri navratu do CZ zadat po cestovce vraceni penez za ty sluzby, ktere neposkytla....
Ja vim, ze ve vasem pripade se jedna o devitiletou dceru, tak tezko mohla podniknout kroky, ktere jsem vyse popsala. Vam bych poradila, abyste se spojil s ostanimi rodici, jejichz deti byly na tom pobyte a spolecne se snazili uplatnit reklamaci. Preji vam v tom hodne stesti!
Ja jsem to spis napsala vseobecne i pro ostatni, co nebudou spokojeni na zajezde. Pokud zabsolvujete bez reci zajezd a teprve po navratu do CZ budete psat na cestovku reklamaci, tak mam obavy, ze vam cestovka uz zadnou financni nahradu neposkytne.