Asistent klávesy shift - nová utilita

Všechny ostatní programy, které nemají samostatnou sekci

Moderátor: Moderátoři Živě.cz

Odeslat příspěvekod vrrrrr 19. 2. 2024 23:08

Asistent klávesy shift je jednoduchá utilita která drží klávesu shift aby se daly snadno psát čísla horním řádkem Dx.
Je to specifické pro český, slovenský a francouzký layout klávesnice že máte horní řádek znaky a se shiftem teprve čísla*.

Pokud píšete v obyčejné češtině na klávesnici bez numerického bloku (TKL/75%) dlouhé číslo začne to být otravné. S touto utilitou by to mělo být snazší.

Je to domácí projekt a nejsem studovaný programátor.
Pokud budete mít návrhy na zlepšení nebo se chcete podílet na vývoji tak je tam i kontakt. Je to napsáno v C# Winform - nic jiného neznám a diskuze o tom že by to bylo lepší v něčem je zbytečná. Pokud to zvládnete napsat lépe v něčem jiném (lepším) budu jen rád, žádný podobný program ani způsob jak to jednoduše předělat jsem nenašel.
Diskuzi o tom že je to zbytečný program si také odpustíme.
Pozor je to pouze verze 0.88 (2.2024) rozhodně není hotová ani dokonalá.

-----------------
*některé layouty vycházející z francouzštiny píší čísla i s CapsLockem, některé jako třeba litevština nikoli.

https://filetransfer.io/data-package/Ej3thBuW#link
https://www.dropbox.com/scl/fi/1gltdz5dknucei6oim58i/Asistent-kl-vesy-shift-0.88.zip?rlkey=2twfeqphflfaar6wcmepkrcfm&dl=0
https://drive.filen.io/d/b97b24bd-9a7b-4b3b-a059-9d90192aa70a#eaoNU9WuDgZltAciDk0UBoDKEjeMFRGP
vrrrrr
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Wikan 20. 2. 2024 07:47

Proč to nedáš třeba na Github?
Wikan
Moderátor

Odeslat příspěvekod vrrrrr 20. 2. 2024 08:02

Tak je to fungující sestava tak už to můžou lidi normálně používat - já už na tom jedu dva měsíce.
Na GitHub by to bylo spíše jen pro programátory ale taky to asi uvolním public.
vrrrrr
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Emil Pastelka 21. 2. 2024 16:10