V XP mam USB 2.0 pomalé

Na téma Windows XP, 2000, Me, 98, 95 a starší

Moderátor: Moderátoři Živě.cz

Odeslat příspěvekod treyo 4. 1. 2007 11:51

Zdravim.

Mam WinXP SP2, AMD 2400+, 768ram, zakladku VIA...Problem je v tom, ze na PC ma 6portov USB 2.0, ale vsetky porty pracuju ako USB 1.1...ci tam plugnem dig.fotak, flashko, MP3, proste hocico, stale mi to pise, ze: " Toto zariadenie moze pracovat aj rychlejsie, pokial ho zapojite do hi-speed USB 2.0"...vtip je v tom, ze v USB 2.0 ho uz mam. Skusal som si akurat stiahnut ovladace od VIA pre USB2, ale nepomohlo to. Ked si chcem nieco dat napr na flashku tak mi to kopiruje rychlostou 300kbps, co robi pri 1 GB dost slusnu kopu casu.

Nevie mi s tym niekto pomoct prosiiim?

vopred dik
treyo
Junior

Odeslat příspěvekod vic11sk 4. 1. 2007 12:11

Aj ja som mal tento isty problem, hoci mne to kopirovalo o nieco rychlejsie (960KB/s).
Mne sa to podarilo takto spravit:
V DEVICE MANAGERi som reinstaloval svetky usb kontrolery.
(kliknes na USB controller,potom na kazde zvlast, potom driver, potom das ze update driver).

Mne to pomohlo, dufam ze aj tebe!
vic11sk
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod kime 4. 1. 2007 12:54

co tak mrknut do biosu tam sa tusim daju usbporty nastavit ci ich pouzit ako 1.1 alebo 2 mozno to tam mas nejakym zazrakom znizene
trnky brnky
http://eshop.em-net.sk
kime
Junior

Odeslat příspěvekod Petr_S 4. 1. 2007 13:38

Tenhle problém se tady točí ořád kolem dokola, ale nepamatuji se, že by ho někdo rozluštil.

Máte ve správci zařízení "Řadič VIA USB Enhanced Host Controller"?

Petr
Petr_S
Pokročilý

Odeslat příspěvekod treyo 4. 1. 2007 14:07

Petr_S píše:Tenhle problém se tady točí ořád kolem dokola, ale nepamatuji se, že by ho někdo rozluštil.

Máte ve správci zařízení "Řadič VIA USB Enhanced Host Controller"?

Petrt/quote]

Ano mam ho tam, nainstalovanu mam verziu 2.1.2600.00... idem sa o chvilu mrknut do toho biosu...ak by to bolo toto, tak by ma to nastvalo...
treyo
Junior