Moderátor: Moderátoři Živě.cz
Negotiator píše:Tak jsem si vyzkousel, jak zareaguje TS Bohemia na reklamaci GTX 970 vzhledem ke kauze s pameti......
...slusne mi preposlali stanovisko MSI:
- Kód: Vybrat vše
Zde je odpověď MSI.
- Z pohledu MSI VGA splnuje, co jako vyrobce deklarujeme. Ma osazenych fyzicky 4GB RAM a graficke jadro dle specifikace NVIDIA. Nize popsany problem spravy pameti je vicemene technologickou vlastnosti samotne cipove sady, ktera primo nijak nesouvisi s vyrobcem VGA. Reklamaci VGA je mozne provest, avsak s nejvetsi pravdepodobnosti dojde k vymene za stejny model. Resenim muze byt uvolneni novych ovladacu, pripadne BIOSu ze strany NVIDIe.
Marketing dodavatele nabizi tyto stranky:
http://www.svethardware.cz/geforce-gtx-970-pry-nedokaze-efektivne-vyuzit-svou-pamet/39896
http://www.svethardware.cz/posledni-05-gb-u-geforce-gtx-970-skutecne-je-pomalejsi/39897
V tuto chvili je to vlastnost, nikoli „chyba“
Kdyz jsem na toto argumentoval, ze nvidia na svych oficialnich strankach stale uvadi propustnost 224GB/s (http://www.geforce.co.uk/hardware/deskt ... ifications) a ze nejsem schopen tuhle propustnost dosahnout s kartou takto rozdelenou a ze na svych strankach neuvadi zadny pracovni rozsah ci jakekoliv "up to". Nevsimnul jsem si na jejich strankach ani zadnou odchylku tolerance mereni propustnosti (ale pravdepodobne se to do nejake rozumne odchylky ani nevejde),.Nemluve o tom, ze v dobe, kdy jsem kartu kupoval, tak mela mit uplne jine specifikace (nemela byt takto orezana) -Tak jsem jeste neobdrzel odpoved
Tim nechci rici, ze si kartu nenecham (za ty penize asi nic rozumnejsiho stejne nesezenu), ale chtel jsem si zkusit, jak na to bude jeden z "nasich velikanu" reagovat. Mam nastesti nepiskajici kus, takze jinak jsem spokojeny. - jen mi vadi, kdyz mi nekdo primo do oci lze a jeste ni tvrdi, ze je vse v poradku a u Nvidie to nejsou nikdy "zadne male lzi"
To, ze by nvidia neco opravila ovladacema ci BIOSem, to uz si ze me asi udelala MSI legraci - softwarove opravit 512mb pameti a urychlit ji?
Negotiator píše:Tak mi uz odpovedeli (pred par dny, ale az ted mam cas). Asi uz dosly argumenty, tak me odkazali primo na cesky kontakt MSI. Napsal jsem a budu cekat, co se bude dit dale (sice nevim, proc to mam resit primo s prodejcem - proc to neudela obchod, ve kterem jsem to koupil, ale nevadi....k necemu se snad dopatram). Odepsali mi toto:
Dobry den,
- Kód: Vybrat vše
Obdzeli jsem zpravu od MSI, bohuzel zde se grafiky netestuji ani neopravuji. Pokud potrebujete odpovedi na technicke dotazi ohledne VGA MSI budete se muset obratit na jejich linku viz.: http://cz.msi.com/about/contact-us
Dekuji
S pozdravem / Best regards
**** ****
Service engineer / Servisní technik
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků