Sluchátka s USB zvukovou kartou a Android?

Počítačové periferie a další kategorie hardwaru, které nemají samostatnou sekci

Moderátor: Moderátoři Živě.cz

Odeslat příspěvekod Johnsix95 11. 9. 2024 19:56

Zdravím, předem říkám, že jsem v tomto naprostý laik.

Pořídil jsem si sluchátka, které mají i USB zvukovou kartu (připojí se do ní jack ze sluchátek). Po připojení přes USB do PC mají sluchátka lepší zvuk a mikrofon menší šum, než při připojení přes jack.

Vzhledem k tomu, že na komunikaci používám více mobil, tak mě zajímá - kdybych přes redukci (USB-A to USB-c/3,5mm jack) připojil sluchátka se zvukovkou do mobilu (Android 14), fungovalo by to? Nevím, jak je to s ovladači apod., zda bude zvukovka a sluchátka vůbec nějak fungovat. Dodnes jsem se s USB zvukovou kartou nesetkal, tak budu rád za objasnění. :-)
Naposledy upravil Johnsix95 dne 11. 9. 2024 20:50, celkově upraveno 1
Johnsix95
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod r34ktor 11. 9. 2024 20:25

Normálně tu USB zvukovku připoj k mobilu, stejně jako k PC. Pokud má USB-A zakončení, zakup redukci. Podmínkou je podpora OTG mobilem.
Knowledge is power
Greinerův poznatek o zhroucení: Důvod, proč se počítač zhroutil, je vždy za hranicí tvých znalostí.
r34ktor
Pokročilý

Odeslat příspěvekod Johnsix95 11. 9. 2024 20:49

r34ktor píše:Normálně tu USB zvukovku připoj k mobilu, stejně jako k PC. Pokud má USB-A zakončení, zakup redukci. Podmínkou je podpora OTG mobilem.

Díky za odpověď! Telefon OTG podporuje, tedy celkově pozitivní zpráva :-) . Za zkoušku nic nedám (možná jen pár korun za redukci).

P.S. Koukám, že jsem v dotazu napsal nesmysl, redukce do 3.5 mm jacku by mi byla k ničemu, když OTG funguje přes usb-c konektor.
Johnsix95
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod r34ktor 11. 9. 2024 20:57

Pokud si z většího města, tak laciné redukce se dají sehnat v prodejnách KiK, nebo Action.
Knowledge is power
Greinerův poznatek o zhroucení: Důvod, proč se počítač zhroutil, je vždy za hranicí tvých znalostí.
r34ktor
Pokročilý