od satikcz 10. 11. 2017 15:56
Dava to tam, protoze vetsina jazyku vsechny stringy uklada primo tak jak jsou, protoze je to nejrychlejsi/nejjednodussi je pak nacist.
C# se uklada v bajtkodu, kde je v podstate celej zdrojak ulozenej.
Vyhoda je, ze kdyz dojde k chybe, muze ti vypsat treba stacktrace.
Pokud to chces skryt, muzes exac treba zabalit pres program UPX - bude mensi a tyhle textovy veci nepujdou bez rozbaleni precist, pripadne muzes pouzit nejaky obfuskator / cryptor, ale vsechny tyhle veci jdou "rozlousknout", je to jen otazkou casu a jestli dotycnymu bude stat za to venovat tolik usili na rozlousknuti.
C C++ uz je to o kousek slozitejsi, tam uz zpatky C++ kod obvykle nedostanes, ale muzes porad na ten kod koukat v assembleru a udelat to samy co v pripade c#, jen to klade vetsi naroky na toho, kdo to chce rozlosuknout.
3x AOC AG271QG (2560x1440, IPS, 165Hz, GSync), ASUS Strix RTX3090 OC, Intel Core i7 8700K@5GHz+EKWB L360, ASUS Maximus X, 32GB G.SKILL TridentZ@3466 MHz, ADATA SX8200 2TB + 1TB + Crucial BX 500 GB + Kingston UV400 1TB, Seasonic P-860 Platinum, FD Define S