C# ukládání grafu s wifi routeru

C++, C#, Visual Basic, Delphi, Perl a ostatní

Moderátor: Moderátoři Živě.cz

Odeslat příspěvekod Víťa1 15. 6. 2022 10:17

Zdravím
Potřeboval bych zachytit provoz dat s wifi routeru každou minutu například viz příloha .Bohužel ten můj wifi router to neumí, tak mě napadlo udělat nějaký program v Visual studiu v jazyku C# který by ukládal skeny do souboru automaticky.Hledal jsem na netu nějaký příklad ale nenašel díky
Přílohy
graf.jpg
Promiňte mi. takové triviální otázky ale jsem samouk a androidí embryo Mám WIN8.1(prožívám v osobním životě velmi špatné období)
Víťa1
Junior

Odeslat příspěvekod JanFiala 15. 6. 2022 10:56

Co můžeš udělat dnes, odlož na včerejšek
JanFiala
Expert

Odeslat příspěvekod Víťa1 15. 6. 2022 11:20

To je vše dobré to řeší samotné uložení pokud jsem to zběžně prolétl asi se to musí kopírovat přes schránku ale jak nastavím zdroj toho co vlastně chci ukládat ? díky
Promiňte mi. takové triviální otázky ale jsem samouk a androidí embryo Mám WIN8.1(prožívám v osobním životě velmi špatné období)
Víťa1
Junior

Odeslat příspěvekod Wikan 15. 6. 2022 14:42

To bych viděl jako jednodušší si na to sahat přes HTTP. V prohlížeči si pomocí Developer Tools zjistit, jaké requesty jsou pro to potřeba a pak už je jenom nějak periodicky volat.
Wikan
Moderátor

Odeslat příspěvekod Víťa1 15. 6. 2022 17:01

A teď aby to bylo srozumitelné i pro mně :-)).Ten prohlížeč se použije default který je nastavený na tom kterém kompu, ale já to chci provozovat na notebooku ale musím to psát na desktopu tam mám Visual studio 2015.Další věc jak se dostanu Developer Tools potažmo co použít ? díky
Přílohy
developer tools firefox.jpg
Víťa1
Junior

Odeslat příspěvekod Wikan 15. 6. 2022 19:36

Ten prohlížeč použiješ jenom k tomu, abys zjistil potřebné requesty. Podle nich už to potom naprogramuješ a prohlížeč se používat nebude.
Developer tools už máš podle toho screenshotu evidentně otevřené. Zajímá tě hlavně záložka "Síť".
Wikan
Moderátor