od kareld67 24. 2. 2009 10:05
Já od nich mám v současnosti linku 8MB/512kB, jede trvale na 80-90% rychlosti, v současnosti bez výpadků. Za ty dva roky co u ČRA jsem, jsem měl dva problémy:
(1) Od původního provozovatele jsem si přenesl starý modem. Občas (cca 1x týdně) vypadl a bylo třeba ho restartovat. Postupně začala četnost výpadků růst, tak jsem to řešil na jejich podpoře. Technici se sice snažili, ale bez výsledku. Když jsem došel k názoru, že poslední možnost je zkusit jiný modem, chtěl jsem po ČRA doporučení, jaký typ mám použít. Bez odezvy. Tak jsem vypověděl smlouvu a až poté se začali starat. Doporučili modem a jako bonus za zrušení výpovědi poskytli 3 měsíce provozu zdarma. S novým modemem naprosto pohodový provoz.
(2) Po zvýšení rychlosti z 2MB na 8MB se vrátily výpadky, i když měly trochu jiný charakter než dříve. Takže znovu volání na technickou podporu, úprava parametrů zařízení na jejich straně (detaily neznám, ale asi to souviselo s tím, že jsem se rychlostí přiblížil k limitu svojeho kabelu) a výsledkem je opět bezproblémový provoz.
Když to shrnu, má-li člověk problémy, je třeba na ně tlačit a nenechat se odbýt. Normální stav jejich služeb, alespoň v mém případě, je takový, že běžíš skoro plnou rychlostí bez ohledu na denní dobu a den v týdnu a nevíš, co je agregace.