ČRa Premium ADSL 20M

Poskytovatelé a technologie, dial-up, ADSL, kabel, optika, bezdrátové připojení

Moderátor: Moderátoři Živě.cz

Odeslat příspěvekod kudlajz 24. 2. 2009 08:51

Zdravím.
Hodláme si pořizovat nové internetové připojení.
Rozhodovali jsme se mezi tarifem 16M ( 16384/768 ) od O2
anebo
tarif 20M ( 20480/1024 ) od Českých Radiokomunikací.

Chci se zeptat, jestli má někdo tady na fóru ČRadiokomunikace připojení a zda-li je s ním spokojený - výpadky, rychlost, odezvy atd. Díky
Macbook Pro 13" Retina
kudlajz
Junior

Odeslat příspěvekod SCobra 24. 2. 2009 09:22

Mám od nich trochu pomalejší linku... Za dva roky asi jen 2 dlouhodobější výpadky (dva tři dny), jen bych uvítal trochu víc aktivity z jejich strany při řešení problému... Operátorka slíbí, že věc předá technikovi a že se technik pak ozve, jenže technikovi nic nepředá, já se druhý den dovolám nějaké jiné a kolečko se opakuje... Linka technikovi je pochopitelně placená, takže je třeba si dobře rozmyslet, jestli se na něj nechávat hned přepojit... Odezva parádní, rychlost nekolísá ani o víkendu večer (ale to asi záleží spíš na lokalitě - u mě malé město s velmi sozšířenou WIFI od lokálního poskytovatele). Nicméně před tím u O2 to nebylo o moc lepší, spíš horší...
Od konce 90. let jsem kromě aktuální generace konzolí hrál skoro na všem, na co si vzpomenete, ale teď už hraju v podstatě jen na PC nebo s dětmi na N. Switch.
SCobra
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kareld67 24. 2. 2009 10:05

Já od nich mám v současnosti linku 8MB/512kB, jede trvale na 80-90% rychlosti, v současnosti bez výpadků. Za ty dva roky co u ČRA jsem, jsem měl dva problémy:

(1) Od původního provozovatele jsem si přenesl starý modem. Občas (cca 1x týdně) vypadl a bylo třeba ho restartovat. Postupně začala četnost výpadků růst, tak jsem to řešil na jejich podpoře. Technici se sice snažili, ale bez výsledku. Když jsem došel k názoru, že poslední možnost je zkusit jiný modem, chtěl jsem po ČRA doporučení, jaký typ mám použít. Bez odezvy. Tak jsem vypověděl smlouvu a až poté se začali starat. Doporučili modem a jako bonus za zrušení výpovědi poskytli 3 měsíce provozu zdarma. S novým modemem naprosto pohodový provoz.

(2) Po zvýšení rychlosti z 2MB na 8MB se vrátily výpadky, i když měly trochu jiný charakter než dříve. Takže znovu volání na technickou podporu, úprava parametrů zařízení na jejich straně (detaily neznám, ale asi to souviselo s tím, že jsem se rychlostí přiblížil k limitu svojeho kabelu) a výsledkem je opět bezproblémový provoz.

Když to shrnu, má-li člověk problémy, je třeba na ně tlačit a nenechat se odbýt. Normální stav jejich služeb, alespoň v mém případě, je takový, že běžíš skoro plnou rychlostí bez ohledu na denní dobu a den v týdnu a nevíš, co je agregace.
kareld67
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod SCobra 24. 2. 2009 14:05

Ke mě taky 8 mega nedosáhne, takže jedu na šesti, ale byl jsem na to upozorněn dopředu a souhlasil jsem s tím. Tak mě tak napadá, jestli bych dostal adekvátní slevu, kdybych se pokusil vypovědět smlouvu :-)
Ta neznatelná agregace je rozhodně výhoda... Dokonce i na Silvestra kolem půlnoci to jelo celkem obstojně.
Na každého operátora je třeba tlačit :-) Bohužel u O2 nakonec pomohlo až vypovězení smlouvy a stížnost na ČTÚ.
Od konce 90. let jsem kromě aktuální generace konzolí hrál skoro na všem, na co si vzpomenete, ale teď už hraju v podstatě jen na PC nebo s dětmi na N. Switch.
SCobra
Junior
Uživatelský avatar


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků