A o tom to je..
Dovolim si tvrdit ze taketo nieco sa ti minimalne v Orage-i stat nemoze, optika bud ide alebo nejde. Detto T-Com optika. U adsl2+ tam to uz zalezi kolko ludi vo vchode zdiela jeden kabel co ide z ustredne, ten ma obmedzenu kapacitu...
ALe aj tak myslim ze zo vsetkych 3-och firiem je na tom UPC jendoznacne najhorsie..
Staci aby si mal par susedov stahovacov alebo byval na sidlisku kde to tie prestarnute koaxsialne kable jednoducho nedotakazu zvladnut...
Siet je pretazena, nestiha. Nezvlada spicku...
Upc neinvestuje do siete...
Vyhovara sa na agregaciu...
Takto to fungovalo roky...
A pokial firma nezacne prichadzat o zakaznikov nic sa nezmeni..
Tejto firme ako nahle ma zakaznik viazanost, uz jej nanom nezalezi...
Jedine do coho investuje je reklama...
A zakaznicky servis ?
Technicka podpora cez telefon.. ako by neexistovala, tam sa clovek jednoducho nedovola.
A ak hej aj tak nic nevyriesi...
Treba ist na pobocku a spisat reklamaciu.. a zlavu alebo vypoved rovno ziadat...
Za tych 6 rokov co so mal UPC som tam prevolal penazi...
To su moje pocity...
A x-ludi ma podobne skusenosti..
Tak tu neplacte a odidte..

PS:
Za maximalnu drzost povazujem pokusat sa konkurovat optike od konkurencie..
A tavrit sa ako firma s najrychlejsim bezne dostupnym pripojenim.
Tu by mozno stalo podat staznost rade pre reklamu za klamlivu reklamu...
Ta firma sa snazi zkaznika jednoducho zaviazat a oklamat. A to vedome.
Ak firma vie ze taku sluzbu nedokaze na vacsine svojej siete poskytnut nemala by pravo predavat ju ...
Skusim s tym cosik podniknut..
Napr SOI...
Je tu nejaky pravnik ktory by v tom vedel pomoct
Tajto firme treba klepnut po prstoch..
Konecne..
PS2.
Za vsetkym co som tu napisal si stojim, mam aj pisomne doklady ktore tie pripady pekne dokumetuju...
nejaky PR manager z UPC by sa tu mohol zaregistrovat a reagovat konecne.
A nie ako pstros strkat hlavu do piesku...