FiberPower od UPC - reálne skúsenosti

Poskytovatelé a technologie, dial-up, ADSL, kabel, optika, bezdrátové připojení

Moderátor: Moderátoři Živě.cz

Odeslat příspěvekod sharker 21. 1. 2010 02:15

Mozno to tu niekto z UPC cita :lol:
sharker
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod warhead_cz 21. 1. 2010 09:34

hmm tak aspon na slovensku to UPC jede to ja si muzu nechat snit o takovym pingu do praglu, ja se jeste musim juknout na smlouvu, TP argumentovala tim, ze v jejich siti to cca 30 jede... ja jim ale s*** na jejich sit ja to potrebuju mimo :D
Navigace - všechny
PC - 5200+,m2n-sli,4g,460gtx a dalši
wagen - dfensovo vysnena doslova
warhead_cz
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod BigFoot007 28. 1. 2010 22:40

no chlapci dnes robili v starom meste(bratislava) nejaky upgrade siete, a odvtedy je problem vobec naloadovat stranku...toto nebyvalo, kedysi bolo chello jednoznacne najrychlejsia a najkvalitnejsia cesta k netu, tv a telefon mi od nich vyhovuje, ale s netom je to uz pomaly bieda
Have you tried turning it off on on again?
BigFoot007
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod sharker 29. 1. 2010 09:01

Máš ešte viazanosť ?
Skúšal si reklamáciu :D
sharker
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod BigFoot007 29. 1. 2010 12:50

uz to ide, ale zatial to bol najdhlsi vypadok netu u upc, od vecera cca 21:00 do cca 10:00 rana
Have you tried turning it off on on again?
BigFoot007
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod sharker 1. 2. 2010 11:00

Mňa len prekvapujete ako si šeci necháte...
Nikto nemáte gule na to ísť na pobočku, zrušiť si viazanosť a preisť na niečo lepšie od konkurencie :roll:
Všetci tu nariekate aké to je zlé ale tým to aj končí... :D

// pre hnidopichov.. ak nemáte nič lepšie ako alternatívu, tak sa aspoň pokúste získať nejakú zľavu...
sharker
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod alvarez 2. 2. 2010 09:58

Produkt FiberPower 120 mbit ... 40 eur mesacne ... co mam povedat, nadhera

Obrázek
alvarez
Junior

Odeslat příspěvekod alvarez 2. 2. 2010 10:02

sharker píše:Mňa len prekvapujete ako si šeci necháte...
Nikto nemáte gule na to ísť na pobočku, zrušiť si viazanosť a preisť na niečo lepšie od konkurencie :roll:
Všetci tu nariekate aké to je zlé ale tým to aj končí... :D

// pre hnidopichov.. ak nemáte nič lepšie ako alternatívu, tak sa aspoň pokúste získať nejakú zľavu...


Stazoval som sa, vratili mi peniaze v podstate mam zadarmo Internet, ale ja nechcem vracat peniaze, chcem aby mi fungovala sluzba ktoru ponukaju a to je Fiber Power 120 mbit, stve ma, ze nik nevie z UPC povedat, prepacte nevieme vam tu sluzbu poskytnut v plnom rozsahu, len zahmlievaju.
alvarez
Junior

Odeslat příspěvekod sharker 2. 2. 2010 10:27

A o tom to je..
Dovolim si tvrdit ze taketo nieco sa ti minimalne v Orage-i stat nemoze, optika bud ide alebo nejde. Detto T-Com optika. U adsl2+ tam to uz zalezi kolko ludi vo vchode zdiela jeden kabel co ide z ustredne, ten ma obmedzenu kapacitu...
ALe aj tak myslim ze zo vsetkych 3-och firiem je na tom UPC jendoznacne najhorsie..
Staci aby si mal par susedov stahovacov alebo byval na sidlisku kde to tie prestarnute koaxsialne kable jednoducho nedotakazu zvladnut...
Siet je pretazena, nestiha. Nezvlada spicku...
Upc neinvestuje do siete...
Vyhovara sa na agregaciu...
Takto to fungovalo roky...
A pokial firma nezacne prichadzat o zakaznikov nic sa nezmeni..
Tejto firme ako nahle ma zakaznik viazanost, uz jej nanom nezalezi...
Jedine do coho investuje je reklama...
A zakaznicky servis ?
Technicka podpora cez telefon.. ako by neexistovala, tam sa clovek jednoducho nedovola.
A ak hej aj tak nic nevyriesi...
Treba ist na pobocku a spisat reklamaciu.. a zlavu alebo vypoved rovno ziadat...
Za tych 6 rokov co so mal UPC som tam prevolal penazi... :grr:
To su moje pocity...
A x-ludi ma podobne skusenosti..
Tak tu neplacte a odidte.. :-)

PS:

Za maximalnu drzost povazujem pokusat sa konkurovat optike od konkurencie..
A tavrit sa ako firma s najrychlejsim bezne dostupnym pripojenim.
Tu by mozno stalo podat staznost rade pre reklamu za klamlivu reklamu...
Ta firma sa snazi zkaznika jednoducho zaviazat a oklamat. A to vedome.
Ak firma vie ze taku sluzbu nedokaze na vacsine svojej siete poskytnut nemala by pravo predavat ju ... :lol:
Skusim s tym cosik podniknut..
Napr SOI...
Je tu nejaky pravnik ktory by v tom vedel pomoct :-|
Tajto firme treba klepnut po prstoch..
Konecne.. :pozor
PS2.
Za vsetkym co som tu napisal si stojim, mam aj pisomne doklady ktore tie pripady pekne dokumetuju...
nejaky PR manager z UPC by sa tu mohol zaregistrovat a reagovat konecne.
A nie ako pstros strkat hlavu do piesku...
sharker
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod som z upc 2. 2. 2010 11:48

pre sharkera:

Ja som z UPC a cudujem sa tomu, co to tu vypisujete. Fiber Power, ci uz je to 2, 10 alebo 120, ide v poriadku. Mame celkovo asi 30 uzivatelov, ktori sa stazuju a tieto staznosti riesime. Internet od UPC momentalne vyuziva cez 60 000 zakaznikov, takze tych 30 uzivatelov zasa nie je az tak vela. Aj ked, iste, je v nasom zaujme, aby boli spokojni vsetci. Ale co sa tyka rychlosti, staznosti je ako safranu. Mozno to znie nepravdepodobne niekomu, komu tie rychlosti naozaj nejdu na 100%. Ale na druhej strane, pravda je, ze vo vacsine pripadov ked takaznikovy internet nejde ako by mal, nebola chyba v pripojeni od providera. V 98% pripadoch je chyba v bytovych rozvodoch alebo v PC uzivatela.

Sharker, nechcem ta presviedcat, ale je mozne ze si mal problem kvoli sumu alebo kvoli vytazenosti nodu. Ale akonahle mame info zo zakaznickeho, ze je niektory nod plny, hned robime upgrade. Upgrady CMTS su dost nakladne veci, ale za tych 7 rokov co Upc ponuka internet, sa vzdy robili aj robia pravidelne. Takze mozno v tvojom pripade sa zhodou okolnosti vyskytlo viac problemov sucasne, tak ti neslo ako by ist malo. Ale ako vidis aj v prispevkoch vyssie, UPC nema problem uznat si chybu a odpustit uzivatelovi mesacny pausal, ak je naozaj chyba v providera.

A este cosi k tomu co si napisal o optike. UPC ma v Bratislave najvacsiu siet optiky, ci uz tomu chces verit alebo. Ako urcite vies, UPC ma HFC siet, ale z toho je v priemere 95% opticky kabel a zvysnych 5% koaxial. Preco nebol vymeneny aj ten koax? No prave preto, lebo ako posledna mila ma koax lepsie vlastnosti ako fiber. Po prve, lahsie sa s nim naraba, ohybnost pre bytove rozvody atd. Po druhe, ten koax uz zakaznik ma v byte, takze provder nemusi v bytovke ani v byte nic vrtat, prasit a pod. A po tretie, koax ktory pouzivame v UPC je ten najlepsi aky na trhu je, kapacita pre koaxiálny kábel sú dva gigabity. Takže s prenosom dat je to na dalsich 10 rokov uplna pohoda.

Vies, ono, diskusia sa moze viest slusnym slovnikom, a moze sa viest aj neslusne. Ak sa budeme bavit slusne, tak sa podme bavit. K tomu, že Upc je teba najhorisa spolocnost, je to tvoj nazor. Z mojho prostredia co poznam ludi tak je drviva vacsina spokojna. A keby nebola, asi by internet od UPC nemalo stale viac zakaznikov.
som z upc
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod sharker 3. 2. 2010 09:23

Ty si z UPC ?
A ja som z marsu a zastupujem vsetkych nespokojnych zakaznikov z mojho okolia o ktorych viem ze maju u tej spolocnosti o ktorej sa tu bavime problem...
A tymi PR recami co si tu napisane si mi ukazal ako sa u vas riesia problemy.
Ak je toto standardny mail ktory posielate zakaznikom pri reklamaci.. no zbohom.
Ja ked nejaku spolocnost zastupujem tak sa podpisem.
Moj podpis obsahuje moj titul a meno, moju poziciu, nazov spolocnosti, moju funkciu, moju mailovu adresu a telefonicky kontakt.
To je standard.
Ak ten svoj prispevok upravis, mozme sa bavit dalej.
Takto si v mojich ociach iba niekto kto sa nevie ani podpisat...
Neber to osobne.
Kludne si ja mozem napisat ze som z T-comu alebo z Antiku alebo zo swanu...
Je to to iste :lol:
Mam pre teba pripravenu peknu odpoved podlozenu vecnymi argumentami a zaznamami...
sharker
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod redmond 3. 2. 2010 10:05

sharker ty si nejake pako, tvoje zvasty to je viac absurdity ako reality. Nechcem sa zastavat UPC,lebo tiez som mal problem s rychlostou pri mesacnom programe 30/3 Mbps (podla UPC preplneny nod). Teraz to niekedy ide v pohode, niekedy zas pomaly.
my name is mond, Redmond.
redmond
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod sharker 3. 2. 2010 10:43

Ak ten clovek je fakt z UPC tak ho to moze posunut len a len dalej.
A postarat sa o to, aby sa odstranili chyby ktore som kritizoval.
Moze sa nieco zmenit a zlepsit...
On by mal mne dokazovat ze sa ja mylim.. nie ja jemu..
On je tu pre mna, ako pre zakaznika...
Takto by to v slusnej firme malo fungovat.
Ked to tak nefunguje niekde je chyba...
Napr pocet ludi na technickej podpore...
Malo ludi ktori dvihaju telefony na ich call centre..
To je proste realita..
Netvrdim ze inde to funguje lepsie..
Ale tak, ako na orange linke 939 ta hned niekto do pol minuty zdvihne.
To iste tak do 1-2 minut v T-come... ^^
Vsetko je o tom kolko penazi je firma obetovat a investovat.
A potom aj tak ta firma vypada v ociach ich zakaznikov.
Clovek ked mu konci viazanost si po tych negativnych skusenostiach velmi dobre rozmysli ci sa znova zaviaze ak ma moznost vyberu a konkurencia je lepsia. ;-)
Ale ved to su predsa samozrejme veci, ktore musi clovek ktoremu chodi na vyplatu 1500+ € vediet. A ked to nevie tak na tom poste nema co robit...

///PS:
Ano priznavam dal som do toho nejake tie emocie a trosku som to prehnal.
Dalo sa to napisat aj lepsie...
Ale tie informacie tam su... ;-)
Naposledy upravil sharker dne 3. 2. 2010 10:44, celkově upraveno 1
sharker
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PCDaemon 3. 2. 2010 10:43

"Teraz to niekedy ide v pohode, niekedy zas pomaly." To "teraz" uz trva nejako dlho a to bol tiez jeden z dovodov, preco som po 5-tich rokoch zrusil UPC, hlavne ked uz je moznost si vybrat aj ineho providera.
PCDaemon
Junior

Odeslat příspěvekod sharker 3. 2. 2010 10:46

PCDaemon píše:"Teraz to niekedy ide v pohode, niekedy zas pomaly." To "teraz" uz trva nejako dlho a to bol tiez jeden z dovodov, preco som po 5-tich rokoch zrusil UPC, hlavne ked uz je moznost si vybrat aj ineho providera.

Presne o tomto to je...
Lenze kopa zakaznikov je tak "jednoduchych" ze jednoducho radsej prizmuri oci a neriesi to...
Ci uz z toho dovodu ze im to za tie nervy, cas a peniaze za telefon nestoji.
V tom horsiom pripade po podani reklamacie na pobocke sa do mesiaca nic nezmeni..
A ak tak to obycajne vyriesia tak, ze zakaznikovi daju zlavu..
A este sa tu ten zastupca UPC napise a chvali sa tym aki su uzasni ze ma ich zakaznik internet zadarmo...
Inak sa to da pochopit medzi riadkami aj tak...
Ze problem nedokazali vyriesit, ale namiesto toho ma zakaznik ten ich internet zadarmo...
A to je smutne...
To by sa stavat nemalo...
Problemy treba riesit a nie ich odsuvat a vyhovarat sa na to ako sa to neda urobit..
Normalny zasadovy zakaznik rozviaze zmluvu a ide ku konkurencii...
A informuje aj cele okolie svoje o tom ake ma problemy...
A takto firmy prichadzaju o zakaznikov..
A zanikaju...
A ohanat sa tym ako na "jednoduchsich ludi ta ich reklama funguje" a ako im pribudaju owecky...
No to je sice pekne, ale za aku cenu...
Za cenu preplnenych nodov, ktore sa riesia az ked sa fakt clovek nastve a poda reklamaciu...
Ak by vsetko fungovalo tak ako ma tolko ludi by sa nestazovalo...
sharker
Junior
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků