Zamestnanci CHello = leva ruka nevi co dela prava

Poskytovatelé a technologie, dial-up, ADSL, kabel, optika, bezdrátové připojení

Moderátor: Moderátoři Živě.cz

Odeslat příspěvekod frdqop 10. 1. 2006 10:38

Resim s nima navyseni rychlosti uz 4 mesice a nic. Nejdrive tam zavolate na jejich linku, sebere vam to peknejch par korun nez se vyzvani ten jejich automat, pak dostanete operatora, ktery vam naslibuje libive slova, ze se s vami tecnik domluvi a bla bla. Volam doslova snad kazdemu tomu jejich zamestnanci a vzdy vysvetluju co potrebuju. Prehazuji si to asi jako horky brambor. Pokazde vysvetluju vse od zacatku,to same znova a znova.No nekdo by rekl jak u blbich na pude :o) Nemaji mezi sebou snad absolutne zadnou komunikaci. Myslim, ze za chvili budu znat chello nazpamet, kazdeho clena chaosu. Jedine co dokazali udelat po 4 mesicich je odpojit kabelovou televizi, kterou jsme od nich nechteli.
Proto bych se chtel zeptat na vase zkusenosti s jinyma poskytovatelama. Vazne (je nas vice) uvazujeme o tom, ze Chello zrusime. Potrebuju jen najit poskytovatele, kde nemusim resit problemy firemniho chaosu tak jako u Chella.
Poradite mi prosim? Dekuji
frdqop
Junior

Odeslat příspěvekod Raziel-CZ 10. 1. 2006 10:50

Ahoj,

bohuzel jsem taky u Chello UPC a zatim tak nejak spokojen (samozrejme az na FUP a nehorazne vysoke ceny). Zatim jsem se s nimi vzdy moc dobre a velice rychle domluvil. Pokazde kdyz volam tak upozornuji, ze si zapisuji jejich konkretni jmeno, a ze budu dany problem resit s jednim z nich, tedy s tim komu jsem se dovolal. Pokud tento clovek nevyresi muj pozadavek, pristupuji k reklamaci sluzby s tim, ze operator nesplnil pozadavek a ja tedy nebudu platit za neco, co jsem nechtel. Pokud se stane (obcas), ze to nevyjde, zasilam okamzite email stiznost vedoucimu s podrobnym popsanim problemu. Vzdy mi odpovi a dany problem ihned vyresi. Vetsinou ale za tyto sluzby nakonec neplatim (v ramci reklamace). Takze na tom kolikrat i clovek vydela z jejich hlouposti. Nejlepsi je operatora upozornit, ze je hovor vami nahravan a pote zacit resit problem. On nesmi hovor ukoncit a to byste videli jak napoprve hned vse vyresi :-)

Ber to jako radu, ktera by Ti mohla pomoc.
Hezky den.
ICT s důrazem na zabezpečení, datová analýza, poradenství investiční, rehabilitační psychologie, specialista na služby síťových mobilních operátorů. Info bezplatně podávám veřejně pouze v rámci své kapacity.
Raziel-CZ
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod BaklaJean 10. 1. 2006 11:07

Zkusenosti s Chello, potazmo UPC, nic moc. Myslim, ze tam maji peknej bordel a k zakaznikum se nijak zvlast nechovaji.
Mam s nima dost nechutnou historku, ale jsem linej ji sem psat - ani to sem nepatri.

Co se tyka navyseni rychlosti - u me to bylo na zaklade jednoho telefonatu a trvalo to par hodin. Jina vec je, ze po 14 dnech mi nekdo od nich volal a nabizel zvyseni, ktery uz 14 bylo provedeno.
BaklaJean
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod t6mas 10. 1. 2006 11:08

VZDY pri komunikacii s operatorom (ST, T-Mobile.. to je jedno) si vyziadam jeho meno.. ak riesime nejaky problem a povie, ze za hodinku by to malo byt v poriadku a nie je, tak si ho jednoducho vyziadam od ineho operatora - nech ma prepoji.. nemusim nic vysvetlovat viac krat, ale ho rovno dodrbem, ze whats up? - slubil a nic..
Toto je jediny sposob ako neprist o nervy neustalym vysvetlovanim toho isteho..
t6mas
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Raziel-CZ 10. 1. 2006 11:45

t6mas píše:VZDY pri komunikacii s operatorom (ST, T-Mobile.. to je jedno) si vyziadam jeho meno.. ak riesime nejaky problem a povie, ze za hodinku by to malo byt v poriadku a nie je, tak si ho jednoducho vyziadam od ineho operatora - nech ma prepoji.. nemusim nic vysvetlovat viac krat, ale ho rovno dodrbem, ze whats up? - slubil a nic..
Toto je jediny sposob ako neprist o nervy neustalym vysvetlovanim toho isteho..
Přesně tak. Souhlas...
ICT s důrazem na zabezpečení, datová analýza, poradenství investiční, rehabilitační psychologie, specialista na služby síťových mobilních operátorů. Info bezplatně podávám veřejně pouze v rámci své kapacity.
Raziel-CZ
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Skynet@cyberdyne 10. 1. 2006 11:58

S upc problemy nemam , internet maji ok , vypadky take nemam ceny nejsou drastické.V cem jest tedy problem ?
Skynet@cyberdyne
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod niio 10. 1. 2006 12:02

no problem nie je v zamestnancoch,ale v riadeni struktury a podniku a oddelenia. Kto pozna nieco o kvalite a produktivite prace, vie, ze chyba je na strane manazmentu a nie radovych zamestnancov. Je to vo vsetkych firmach tak: Slovanet, Tesco, Billa, ST, Chello, Taxback proste vsade,kde som volal nevie prava ruka,co robi lava....
niio
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod niio 10. 1. 2006 12:02

no problem nie je v zamestnancoch,ale v riadeni struktury a podniku a oddelenia. Kto pozna nieco o kvalite a produktivite prace, vie, ze chyba je na strane manazmentu a nie radovych zamestnancov. Je to vo vsetkych firmach tak: Slovanet, Tesco, Billa, ST, Chello, Taxback proste vsade,kde som volal nevie prava ruka,co robi lava....Radovy zamestnanec za to nemoze...
niio
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod niio 10. 1. 2006 12:03

no problem nie je v zamestnancoch,ale v riadeni struktury a podniku a oddelenia. Kto pozna nieco o kvalite a produktivite prace, vie, ze chyba je na strane manazmentu a nie radovych zamestnancov. Je to vo vsetkych firmach tak: Slovanet, Tesco, Billa, ST, Chello, Taxback proste vsade,kde som volal nevie prava ruka,co robi lava....Radovy zamestnanec za to nemoze...Kedysi som takto brigadoval a teraz riadim firmu, na toto si davam velky pozor, aby nevznikali taketo situacie pri komunikacii s klientom, takze viem o com hovorim...
niio
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod nexik (novy) 10. 1. 2006 12:07

paklize chces neco resit u UPC a standardni cestou ti nejsou schopni vyhovet(1x, 2x), tak zavolej sefovi oddeleni pripadne jakymukoliv sefovi. Je to smutny, ale dlouhodobejsi zkusenosti ukazuji na to, ze jedinej sef vi, ze zakaznik je nas pan a zaroven jako jedinej ma svrchovanou moc, takze kdyz neco potrebujesh, tak to on UMI zaridit. Hodne stesti...
Sluníčko svítí a to nám stačí...
nexik (novy)
Junior

Odeslat příspěvekod puck 10. 1. 2006 12:11

ja mam s chellom v bratislave velmi dobre skusenosti. promptne mi instalovali net uz za 3 dni po objednani, zar rok co mam chello bol iba jeden vypadok, telefonicky som im ho oznamil a za par minut bolo vsetko opravene. oproti wifi suplikantom, co som mal predtym je to uplne labuzo :-)
puck
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Áda.adamovič 10. 1. 2006 12:48

No ono kdo zna pomery v UPC, tak vi cim to je.....

Vedeni se pred nejakym casem rozhodlo zacit na svem telefonim centru setrit a tak postupne zacalo snizovat operatorum platy a taky je zacli vic honit do prace. Vysledkem je, ze 90% puvodnich zkusenych operatoru, kteri znali firmu jak sve boty a vedeli jak co zaridit dalo vypoved... Misto nich firma nabira nove, ale malo kdo ma zaludek to vydrzet nejak dlouho a tak se tam personal dost ryche strida...
Dalsi vec je, ze zatimco v jinych firmach maji lidi dost casu klientum se venovat, tak v UPC ma operator normu odbavit nejakych 12 lidi za hodinu, tak si spocitejte kolik na vas ma casu....
Áda.adamovič
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod LGA 11. 1. 2006 09:10

t6mas píše:VZDY pri komunikacii s operatorom (ST, T-Mobile.. to je jedno) si vyziadam jeho meno..


Pokud jsem volal na infolinku (Oskara), tak me operator VŽDY rekl sve jmeno, o nic jsem ho zadat nemusel. To, ze se neumi dotycny prestavit, pokud mu nekdo vola na jeho pracovni cislo, je ostuda.
LGA
Junior

Odeslat příspěvekod 5h1nj1 11. 1. 2006 09:59

Mohu bohuzel pouze potvrdit, ze komunikace s touto firmou je na naprosto drasticke urovni. Temer bych to prirovnal k Telekomu.
Rozumna alternativa se k jejich sluzbam vetsinou najit neda, protoze prave oni jsou tou "rozumnou alternativou" proti ostatnim. Pokud uz je sluzba jednou zrizena a bezi, neni si proste na co stezovat. Ceny odpovidaji sluzbam. Sluzby jsou spolehlive.
Sice jsem po jedne takove telefonicke anabazi uz malem ze vzteku presel k nekomu jinemu, ale jsem rad, ze jsem to nakonec neudelal.
Mimochodem, ta rada o kontaktovani sefa, pokud se neco nedari, je sice zajimava, ale povezte mi, kde takovy kontakt najdete? Nenasel jsem zadna cisla krome tel. centra a ani jednu emailovou adresu na kohokoliv z vedeni.
5h1nj1
Junior

Odeslat příspěvekod Probaj 11. 1. 2006 20:42

Nechcel by som nikoho obhajovat, ale je pravda, ze nestihaju.
Je jedno s akym operatorom komunikujeme / aspon moja skusenost/, vzdy sa mi prestavi. Ale chcel som inu vec - ten kto nerobil pre nejaku vacsiu firmu napr. T-mobile, Slovanet, ST, UPC nevie, ze technologie su u vsetkych pospajane a poprepajane dokopy. Takze problem, ktory pocitujeme - vypadok internetu je problem niekde uplne inde a makaju na tom ako blazni, lenze operator vam to nemoze povedat. Jedine co nam zostava je vyvrsit sa na nom.
Probaj
Junior

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků