Český Telecom - migrace=hezká faktura

Poskytovatelé a technologie, dial-up, ADSL, kabel, optika, bezdrátové připojení

Moderátor: Moderátoři Živě.cz

Odeslat příspěvekod Radek E. 2. 3. 2006 19:41

Vážení, třímám v ruce měsíční vyúčtování služeb od Českého Telecomu a nestačím se divit. Částka celkem nad moje očekávání. V čem je problém? Ehm... provedl jsem migraci.
Migraci z Impulsu 128/64 na Impuls 512/128. Kolik mě to stálo? Přesně 659,28 Kč.

Fakturu jsem ihned přes call centrum podal do reklamačního řízení. Vědí přesně o čem je řeč, nejsem totiž první. Ten z Vás, kdo měl tarif se závazkem (podlehl předvánoční, vlastně i vánoční a povánoční akci) měl migrovat na nový tarif - ovšem s dovětkem se závazkem. Kdo z Vás tak neudělal, dočká se podobného vyúčtování jako já! (dojde vám poměrná část doplatku za přerušení závazku)

Kde se stala chyba? To 100% neví ani ČT, navíc vybrat si volbu se závazkem je nemožné - roletové menu nic takového nenabízí.
Během 30 dnů budu mít výsledek. Když dopadne v můj prospěch bude to ok, když ne tak vzhledem k tomu, že jsem ukončil a patřičně zaplatil závazek, můžu ke konkurenci bez FUP.

Myslím že nebudu sám, napište sem jakmile dostanete fakturu.
Zatím se držte a doufejte :)
"De Funès"
Radek E.
Junior
Uživatelský avatar


Odeslat příspěvekod djmilas 2. 3. 2006 19:54

V ČT jsem dělal o prázdniny na brigádě..Prodával jsem adsl po telefonu :ooops:

Už na školení nás učili, že poměrná částka je splatná pouze při porušení smluvních podmínek,tj. přerušení smlouvy, migrace na nižší tarif..Jinak migrace TAM 100% NEPATŘILA-myslím, že vaší reklamaci vyřídí kladně, na druhou stranu v ČT se mění vše ze dne na den ..

Jinak ADSL bez závazku samozřejmně zřídit jde, akorát aktivace přijde na cca 1200Kč místo 1Kč se závazkem..
djmilas
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Radek E. 3. 3. 2006 14:02

To Melipa: njn, vidím, že je nás fakt víc.
Myslím, že to ČT vyřeší v náš prospěch, oni moc dobře vědí, že nás měli přivázaný na dobu určitou. Teď, když každýmu pošlou takový překvápko a uživatel se ocitne volný jak pták, myslím že by se moc lidí nerozpakovalo přejít ke konkurenci.
"De Funès"
Radek E.
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Radek E. 13. 3. 2006 17:47

Dnes mi volal Český Telecom. Moje reklamace je úznána v plné výši, na cestě je už nová faktura.
Tento přístup se bude určitě uplatňovat u všech dalších uživatelů, kteří k poplatku za přerušení závazku přišli jak slepí k houslím.

Lze se jen domýšlet, kolik celkem na tomto Telecom vydělá. Ne každý má potřebu fakturu kvůli 3-4 stovkám reklamovat a především, ne každá firma, podnikatel, živnostník si takového drobku na faktuře všimne.
"De Funès"
Radek E.
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Oops! 13. 3. 2006 18:51

De Funes píše:Lze se jen domýšlet, kolik celkem na tomto Telecom vydělá. Ne každý má potřebu fakturu kvůli 3-4 stovkám reklamovat a především, ne každá firma, podnikatel, živnostník si takového drobku na faktuře všimne.n/quote]
Njn měli by všem vystavit novou fakturu. Aspoň se ukáže jestli je telecom trošku slušná firma nebo jen okrádači...
Oops!
Pokročilý
Uživatelský avatar


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků