Stránka 1 z 1
Bluetone Premium ADSL - skutecne bez pausalu za telefon?
Napsal:
16. 5. 2006 18:37
od pogik
zdravim. Mrknete prosim na
http://www.radiokomunikace.cz/main.php?pageid=123 (ne, opravdu to neni reklama) - porad tam dokola omilaji, ze to je bez pausalu za telefon. Je to tam tak casto, ze mne to znejistelo. Jedna se o to, ze neplatim pausal ceskymu telekomu, nebo ze jen neplatim nakej jejich nadstandart pausal za voip telefon?
Napsal:
16. 5. 2006 18:47
od neonn
V ceniku jsou dve varianty:
Bud platis Telekomu normalne pausal a za net pak Bluetonu asi o 150-200,- min.
Nebo platis plnou cenu netu Bluetonu... mas v tom net a telefon BEZ pausalu (volnych minut - ale volani je levne)...
Takze ja platim tech 772Kc i s DPH za 1Mbit a ani o korunu navic, zadne omezeni apod. A sestre do Anglie (aupair) budu o prazdninach volat za 2,20
... no neber to.
Napsal:
16. 5. 2006 18:48
od adams
Klasický dotaz u Bluetone Premium, už ses koukal na pokrytí?
http://www.radiokomunikace.cz/main.php?pageid=672
Napsal:
16. 5. 2006 20:59
od pogik
bydlim v lokalite, ktera je pokryta ... me jde o to, ze pokud neplatim telecomu pausal, tak od nej nemam cislo, takze nemuzu mit ADSL, ne? nebo kdyz si poridim ty komplet sluzby od bluetone, tak dostanu naky cislo od nich?
Napsal:
16. 5. 2006 21:19
od cosma
protoze je u nas funkcni prenositelnost cisla, tak si muzes ponechat i sve puvodni cislo od CT, bude te to stat jen 2800 Kc, a nebo dostanes zdarma jine cislo pridelene CTU radiokomunikacim
a to podle tve lokality viz
http://www.ctu.cz/main.php?pageid=74&or ... 31.12.2004
Napsal:
16. 5. 2006 22:31
od pogik
ja absolutne neresim, JAKE to cislo bude. Mam fyzicky zavedene draty do bytu, ale linku od telecomu jsem zrusil a ->nechci<- ji obnovovat ... to je to, co tu celou dobu resim
Napsal:
17. 5. 2006 08:07
od cosma
tohle ale z tvych prispevku nevyplyvalo
podle meho nazoru by to melo jit i tak; Zakon totiz nemluvi o povinnosti zpristupnit ucastnicke vedeni jen v pripade, ze je dana linka funkcni, ale obecne o vedeni, tzn. dratu (predpokladeje ze ti ho nikdo nevytrhal ze zdi, ale je jen v ustredne odpojeny)
pokud by to tak, ale neslo, coz nepredpokladam, tak pak aktivujes linku u telecomu a nasledne prejdes k bluetone.
kazdopadne vic by ti meli rici na infolince bluetone
Napsal:
17. 5. 2006 09:26
od dddmmm
cosma píše:tohle ale z tvych prispevku nevyplyvalo
podle meho nazoru by to melo jit i tak; Zakon totiz nemluvi o povinnosti zpristupnit ucastnicke vedeni jen v pripade, ze je dana linka funkcni, ale obecne o vedeni, tzn. dratu (predpokladeje ze ti ho nikdo nevytrhal ze zdi, ale je jen v ustredne odpojeny)
pokud by to tak, ale neslo, coz nepredpokladam, tak pak aktivujes linku u telecomu a nasledne prejdes k bluetone.
kazdopadne vic by ti meli rici na infolince bluetone
tak tohle přesně jsem scháněl asi před 1/2 rokem. výsledek byl že nejdřív musí být funkční telefon telecomu a pak ho lze zpřístupnit. takže bud plnou cenu za linku (nějakých 4- tisíc) a pak přejít. nebo linku pořídit v akci třeba za 99 kč a pak 12 měsíců platit telecomu vyšší tarif kvůli tomu že se linka nepoužívá jen k telefonování ale i k adsl. nebo linku v akci a smluvní pokutu k tomu.
má někdo lepší poznatky
Napsal:
17. 5. 2006 11:17
od adams
A zkoušel ses už zeptat na 800 400 200? Mně tam občas, když se zrovna nevymlouvají na to, jak za nic nemůžou, protože jim háže telecom klacky pod nohy, seznámí s tím, jak se věci mají.
Napsal:
17. 5. 2006 11:28
od Honza K.
4. záložka "Instalace, podpora" - "Službu Bluetone Premium ADSL lze zřídit na telefonní lince s kterýmkoli cenovým programem Českého Telecomu. Paušálu spojeného s tímto cenovým programem se zcela zbavíte."
Pokud nechcete platit paušál Telecomu, tak Č. radiokomunikacím budete platit navíc poplatek za využití tzv. nadhovorového pásma - pár stovek. Ve výsledku tuším cca o stovku levnější než nejnižší hlasový tarif ČTc, na kterém lze ADSL zřídit.
Napsal:
17. 5. 2006 18:24
od pogik
éhe nojo, tyhle zalozky jsem prehlid - prohlizel jsem jen horni odkaz "podpora" a tam nic takovyho nepsali
moje blbost ...diky
Napsal:
18. 8. 2006 16:25
od Bigis
Pardon, když mám telekom už pár let a teď chci přejít na Bluetone, zruším to u telekomu a blueton to prej s nima vyjedná a bluetone mi daj nový číslo a nebudu platit paušál za telefon a budu mít premium. Je to tak? Napsali mi mail. Tak nějak jsem to pochopil
Dobrý den,
dostupnost služby Premium ADSL lze ověřit na tomto odkaze: http://www.bluetone.cz/main.php?pageid=672
Služba Premium ADSL Voice 2006 Vás v případě že nemáte žádné závazky u Českého Telecomu (nově Telefónica O2 Czech Republic, a.s.) a zvolíte variantu "Bez paušálu" (Voice) zbaví paušálu za pevnou linku, a umožní přejít se svou aktivní pevnou linkou k naší společnosti. U naší společnosti by Vám byl účtován internet dle zvolené rychlosti a případně provolané hovory, nebo pronájem modemu.
U tohoto tarifu je také možnost zachovat své současné telefonní číslo, které je ale přidělené z číselného rozsahu společnosti Telefónica O2, a při přechodu k jinému operátorovi si musí zákazník zachování čísla zaplatit (HTS-2850Kč, ISDN linka-4974Kč bez DPH) jde o vratnou zálohu. To znamená, že pokud byste po řádném ukončení služby, od naší společnosti přecházel k jinému operátorovi, na vyžádání bychom Vám zaplacenou částku vrátili.
Jestliže zákazník nemá požadavek na zachování svého původního čísla, rádi mu zdarma přidělíme telefonní číslo z našeho rozsahu, dle geografického rozdělení.
Přechod od společnosti Telefónica O2 Czech Republic, a.s. by proběhl na základě písemné objednávky služby Premium ADSL a formuláře Smluvní ukončení s Českým Telecomem (zatím je zde starý název společnosti). Oba tyto dokumenty je nutné zaslat na naši adresu, a převod linky za Vás s Telefónicou O2 vyřídíme.
Zřízení služby Premium ADSL trvá cca. měsíc od našeho potvrzení přijetí písemné objednávky služby. K službě je automaticky a zdarma přidělována pevná IP adresa.
Nejjednodušší je službu Premium ADSL objednat na našich internetových stránkách http://www.bluetone.cz/content.html a dále postupovat podle uvedených informací.
V případě dalších dotazů máte možnost kontaktovat nás i telefonicky na bezplatné lince Zákaznického centra 800 400 200 nebo opět emailem.
S pozdravem
Pavel Kocábek
Specialista elektronické komunikace
Radiokomunikace, a.s.
Skokanská 1/2117
169 00 Praha 6
tel: 800 400 200
e-mail: bluetone@bluetone.cz
http: http://www.cra.cz, http://www.bluetone.cz
(Zachovejte prosím historii zprávy, pokud na ni budete odpovídat)
-----Original Message-----
From: Od Luboše [mailto:bigis@seznam.cz]
Sent: Thursday, August 17, 2006 4:29 PM
To: bluetone@bluetone.cz
Subject: Premium ADSL
Dobrý den, vlastním telefonní linku od českého telecomu a internet Expres Sprint. Mám svůj modem, na kterém si myslím, že by měla fungovat i služba Preimum ADSL (Siemens A-100-I). Chtěl bych přestoupit na Premium ADSL a to hlavně z důvodu FUP. Hodně stahuji, proto nechci být vždy 14 dní na minimální rychlosti. Chtěli bychom zrušit pevnou linku (neplatit nic telecomu). Jaké jsou u Vás možnosti? Ze stránek jsem moc nepochopil. Je možné platít pouze internet (Vám) a nic ČT? Chtěl bych verzi 2048/256.
Děkuji za informace, které jistě povedou k tomu, abych k Vám co nejrychleji přestoupil.
Napsal:
18. 8. 2006 20:08
od X__
- paušál TO2 se platí vždy, buď přímo nebo skrytě ČRa který je odvádí TO2
- linka jde zřídit u TO2 do konce srpna v akci za 1,- + 2x paušál za 1,- + bezdrátový telefon za 1,- pak se musí platit linka TO2 po 12 měsíců (celkem) za druhý nejmenší paušál (kvůli netu) Mini telefon (drahý tarif prakticky jen pro příjem hovorů) + příplatek 100,- = 299,- bez DPH, 355,- s DPH. ČRa odečítají s DPH zhruba 309,-, takže je to výhodnější než zdrhnout k ČRa hned a zaplatit TO2 za zřízení linky nějakých 3500,- Kč. Pokud by TO2 v době toho roku zvýšil ceny, lze utéct ihned bez smluvní pokuty.