Ahoj,
bráchově přítelkyni asi odešel v počítači (10400F + Gigabyte Z590 Vision G + Geforce 3060) disk (Kingston A2000 1TB), který byl kupovaný v dubnu 2022 u CZC.CZ. Mezitím ale CZC.CZ zaniklo. Jak by se řešila reklamace? Jako nový disk se zvažuje WD SN580 nebo KC3000, oba v terabajtový verzi.
My samozřejmě nevíme, jestli to je diskem, často se nelze dostat do Windowsu, update BIOSu nepomohl, může to být i grafikou. Ale když ta A2000 je ještě v záruce, proč by si měli kupovat za vlastní peníze jiný disk? A polsky neumím. Takže je tu někdo, kdo si něco objednal z CZC.CZ v době, kdy ještě fungovalo, a věc se mu rozbila v době, kdy CZC už bylo na Allegru? Kdybych v tom roce 2022 věděl, že se tohle stane, tak hardware beru z Alzy nebo TS Bohemky. Dík všem za případné odpovědi.