Kde mají nejlevnějc NEC 20WGX2 Pro? :)

CRT, LCD, tiskárny a technologie tisku, skenery

Moderátor: Moderátoři Živě.cz

Odeslat příspěvekod ri.va 5. 11. 2007 22:02

Poraďte...
(Zatím jsem ho našla za 10 757 s DPH.)
ri.va
Junior


Odeslat příspěvekod Petr_J 6. 11. 2007 23:33

ri.va píše:Poraďte...
(Zatím jsem ho našla za 10 757 s DPH.)H/quote]



Fakt miluji takovéto dotazy.

Hledej, hledej, hledej ... strávíš spoustu času hledáním, ušetříš pár (sto)korun. Pak se ti to pokazí, zabalíš to, pošleš to na svoje náklady do servisu atd. a už proděláváš ...

Není jednodušší si najít spolehlivého dodavatele někde poblíž a u toho řešit všechno komplet? Ceny si určitě umíš domluvit tak jak tak ...

Používej HLAVU, pokud víš, co to je. Pokud nevíš, klikni dále ...

http://cs.wikipedia.org/w/index.php?tit ... ction=edit
Petr_J
Junior

Odeslat příspěvekod ri.va 7. 11. 2007 10:43

Fakt miluju takovéhle odpovědi.
Vzhledem k tomu, že se stejně všechno reklamuje rovnou v servisu, je to úplně jedno... U prodejce koupím a tím to hasne...
ri.va
Junior

Odeslat příspěvekod Petr_J 7. 11. 2007 19:13

ri.va píše:Fakt miluju takovéhle odpovědi.
Vzhledem k tomu, že se stejně všechno reklamuje rovnou v servisu, je to úplně jedno... U prodejce koupím a tím to hasne... /quote]


Krásně bychom k sobě ladili ... Já miluji bláznivé dotazy, ty miluješ přesné, věcné odpovědi ... :P

Zkusím se tě zeptat na jednu věc: co s tím má společného servis? Reklamuješ vždy u prodávajícího, ten samozřejmě může mít uzavřen smluvní vztah s třetí stranou (v tomto případě servisem). Co v servise vyřídíš, když ti řeknou, že je to neopravitelné? Stejně budeš muset běžet zpátky k prodávajícímu a žádat vrácení peněz nebo výměnu za nový. Stejný případ samozřejmě nastane i po 3 reklamacích ... Takto bych mohl argumentovat (téměř) do nekonečna ...
Petr_J
Junior

Odeslat příspěvekod jirka.ps 8. 11. 2007 17:43

Petr_J píše:
ri.va píše:Fakt miluju takovéhle odpovědi.
Vzhledem k tomu, že se stejně všechno reklamuje rovnou v servisu, je to úplně jedno... U prodejce koupím a tím to hasne... /quote]

Krásně bychom k sobě ladili ... Já miluji bláznivé dotazy, ty miluješ přesné, věcné odpovědi ... :P

Zkusím se tě zeptat na jednu věc: co s tím má společného servis? Reklamuješ vždy u prodávajícího, ten samozřejmě může mít uzavřen smluvní vztah s třetí stranou (v tomto případě servisem). Co v servise vyřídíš, když ti řeknou, že je to neopravitelné? Stejně budeš muset běžet zpátky k prodávajícímu a žádat vrácení peněz nebo výměnu za nový. Stejný případ samozřejmě nastane i po 3 reklamacích ... Takto bych mohl argumentovat (téměř) do nekonečna ...a/quote]


Nemáš pravdu. Pokud máš k výrobku originální vyplněný záruční list, je lepší reklamovat u servisního střediska toho výrobce. Sám jsem tak už reklamoval digitální fotoaparát.
jirka.ps
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků