Tak jsem na tom podobně, upgradoval jsem Visty na dva nové počítače (jednou Pro, jednou Home Premium). Teda chtěl upgradovat. Zaplatil kartou, vše proběhlo naprosto OK. Doklady jsem jim pamětliv Cimrmana poslal doporučeně. Když se dlouho nic nedělo, kontroloval jsem svůj účet a zjistil, že tam mám blokované platby za TROJE Windows. Napsal jsem jim mail česky i anglicky s žádostí o vysvětlení - naprosto bez odpovědi. Poté přišla jen verze Pro, Home mně neposlali a také si z účtu strhli jen za jedno DVD. Přitom mně na webu u čísla mé objednávky visí, že byla schválena.
Zkoušel jsem jim volat přes Skype - přestože mám dostatečný kredit - a mj. toll free čísla v USA fungují ze Skype bez problémů i bez kreditu, tak tady buď spojení selhalo nebo mám neplatné číslo.
Když jsem volal někdy v březnu do Microsoftu, tak mně slečna pravila, že upgrade OEM není jejich věc a odkázala na Moduslink.
Teď jim šel další dvojjazyčný mail, tak jsem zvědav.
Ale je hezké, jak se Microsoft prostřednictvím spolupracující firmy chová k zákazníkům, kteří chtějí mít program legální
