Stránka 1 z 2

Ma uz nekdo Vistu prez ModusLink?

Odeslat příspěvekNapsal: 26. 3. 2007 14:17
od Andrej73
Ma uz nekdo doma upgrade Vistu pres ModusLink ???

Odeslat příspěvekNapsal: 26. 3. 2007 17:48
od chlapcisko
Objednal som si ju 1. februara a dnes je 26. marca a este stale mi neprisla. Pritom by ju mali poslat do 4 az 6 tyzdnov. Hlavne, ze som zaplatil hned pri objednani :evil:

Odeslat příspěvekNapsal: 27. 3. 2007 10:33
od Jar0usek
Objednával som Vistu cez net niekedy v zaciatkoch 2.mesiaca, previedol som bubaciky, no zatial nic.
"Ale" teraz som v nedelu overoval stav mojej obj. a hla, deju sa zmeny, a to v tom ze pri zadani cisla obj. COA a emailu vas posle do jedneho okna kde by malo vypisat cislo obj. ze COA bolo overene, resp. kedy bolo expedovane s cislom balika. Lenze 25.3. tam namiesto toho COA overene bolo este "POP", zeby az teraz si overil "purchase of product". Naozaj smutne. Jednoducho to nezvladaju, a budeme radi ked budeme mat Vistu niekedy koncom 4.mesiaca.
PS : poslal som im mailom vsetky podklady vcetne kuponu, FA, dodacieho listu a stitku COA.

Odeslat příspěvekNapsal: 27. 3. 2007 18:19
od Jaem
podobna skusenost - objadnal som vistu zaciatkom februara, poslal mailom vsetky pozadovane doklady a samozrejme zaplatil. Vcera!!! mi dosiel mail, ze im chybaju doklady o nakupe. Kedze ho mam naskenovany, tak som to poslal a dostal tento mail, citujem: "Hartelijk dank voor uw bestelling van Windows Vista Business 32-bit OEM. Uw validering is nu afgerond en uw bestelling wordt verwerkt. U ontvangt uw bestelling binnen 4 tot 6 weken. U ontvangt een bevestiging per e-mail, wanneer uw bestelling is verstuurd. Om de status van uw bestelling te controleren kunt u onze website https://upgradeweb.moduslink.com/vista/hp bezoeken of ons een e-mail sturen naar MSTUPVISTAEMEA@moduslink.com. Wanneer u uw bestelling niet binnen de opgegeven periode hebt ontvangen, kunt u voor Engelstalige versies van het product vóór 1 mei 2007 contact met ons opnemen en voor niet-Engelstalige versies van het product vóór 1 juni 2007, zodat we navraag kunnen doen en uw bestelling alsnog kunnen versturen. Na de genoemde datums kunnen we wellicht niet meer aan uw verzoek voldoen." Tak som sa zasmial a serem na vistu - ked dojde, dojde...

Odeslat příspěvekNapsal: 28. 3. 2007 11:50
od jobkovilo
Podľa toho linku čo ti dali, si asi mysleli, že ty máš PC s Windows XP a chceš ho iba upgradovať. Skúšal si si nastaviť český jazyk? Ak nie, tak skús, a možno na niečo prídeš.

Odeslat příspěvekNapsal: 28. 3. 2007 12:07
od Jaem
joooj jebkovilo, mudro pises, len ci aj vies, k comu sa vyjadrujes? mam dojem, ze nevies. Skus viac citat a mozno na nieco prides.

Odeslat příspěvekNapsal: 28. 3. 2007 12:17
od jobkovilo
Ja ponemecky bohužiaľ neviem :mrgreen: Ak to bolo veľmi OffTopic tak sorry :mrgreen:

Odeslat příspěvekNapsal: 29. 3. 2007 12:32
od alighieri
nie je to po nemecky, ale holandsky. pise sa v tom, ze objednavka bola uspesne spracovana, doklady overene a coskoro sa bude odosielat.

dostal som presne ten isty mail, overli moje COA, doklady som tiez zaslal, ale doposial som nezaplatil. neviem, co si mam o tom mysliet.

Odeslat příspěvekNapsal: 19. 4. 2007 11:25
od Jaem
Teraz mi dorazil balik z moduslinku. dosli 2 dvd-cka - samotna vista business express upgrade a driver recovery dvd...

Odeslat příspěvekNapsal: 15. 5. 2007 09:09
od coolio
tak to me nic, objednaval jsem to pred dvema mesici, zaplatil kreditkou, poslal dokumenty, po dvou mesicich mi napsali ze jsem jim jeste neposlal ty dokumenty,tak jsem jim to poslal znova...no a ted jsem koukal na objednavku, a je tam napsane ze CANCELED!!

maj v tom peknej hokej akorat to lidi naser....e

dvd

Odeslat příspěvekNapsal: 16. 5. 2007 16:03
od _fantomas_
Tak mi dosla zasielka z Moduslinku - 1 DVD (Vista Bussiness Express Upgrade). Avsak ma dost zarazil fakt, ze DVD bolo normalne napalovane i ked s potlacou. Papierovy obal bol sice neporuseny spolu nalepkou i stitkom s hologramom pravosti, ale i tak ma dost nas*ali. Predpokladal som ze mi dojde klasicke lisovane DVD (strieborne). Ostatnym co tiez dosli doslo DVD, sa chcem spytat, dosli vam normalne lisovane alebo tiez napalovane?

já jsem pořád v tomto stavu

Odeslat příspěvekNapsal: 16. 5. 2007 16:33
od Bohumil Stejskal
Číslo objednávky : 3XXXXX2
Stav objednávky : POP/COA validated
Datum expedice :
Přepravce : Standard
Číslo AWB :

já jsem pořád v tomto stavu :cry:

a Microsoft s náma pěkně v*j*b*l, od 2.5. se můžou k legalizaci XP i Vista používat normální OEM XP i Vista, takže zlegalizovat jde prakticky kterékoliv PC :lol: :roll: :twisted:

Odeslat příspěvekNapsal: 16. 5. 2007 20:16
od ltoman
Mě přišla obálka s Windows Vista Bussines asi před měsícem a půl. Ale musel jsem s Moduslinkem řešit dost věcí. Navíc mi odepisovali holandsky, takže jsem měl problém. Ale dopadlo to dobře...

Odeslat příspěvekNapsal: 21. 5. 2007 20:58
od delta-x
Já jsem objednal 2x upgrade Vista Busines 32bit .Doklady o nákupu XP jsem poslal poštou,zaplatil kreditkou a mám je doma.Všechno bez nejmenšího problému.

zrušili mi objednávku

Odeslat příspěvekNapsal: 29. 5. 2007 13:00
od juura
Už jsem vychladl, ale celý systém upgrade je divný, asi tím, že jej dělají Holanďané. Už ta situace, že se tam nejde dovolat, ale jen majlovat je naprd, nedozvíš se aktuální stav. Já jsem poslal objednávku koncem ledna, zaplatil kartou, poslal všechny dokumenty a čekal. ONI - nic, peníze visely zablokované na účtu. Po měsíci mi banka transakci zrušila, protože se ONI o peníze nepřihlásili. Když jsem JIM psal, co se děje, že neberou peníze, zda jsem ten šťastlivec, co to dostane zadarmo, odpověděli, že je vše v pořádku. Asi po dalším měsíci jsem při kontrole objednávky na internetu (kterou jsem netrpělivě dělal každý den) uviděl, že objednávka byla zrušena. Další majl s dotazem proč - odpověď - ať podám objednávku ještě jednou. Bez jakéhokoliv vysvětlení. Udělal jsem, zaplatil a zároveň jsem poslal raději všechny dokumenty znova. Po 5 dnech jsem dostal zprávu, že objednávku přijali, ale nemají žádné potvrzení o koupi. Tak jsem to poslal znova a čekal. Po dalších 14 dnech mi přišel majl, že objednávku ruší, protože nemohou vyzvednout peníze z mého účtu a už není čas na novou objednávku. I když jsem jim odepsal, že peníze na účtu jsou zablokované, ať je vyzvednou, nic. Pak jsem se spojil s bankou, kde je problém (eBanka) a tam jsem dostal vysvětlení. Při objednávce si oni zablokovali na účtu částku. Jelikož mám internetovou kartu, kterou je potřeba před každou transakcí odemknout, a já ji odemkl, k zablokování peněz došlo a karta se zpět zamkla. ONI však po 14 dnech ne že by vyžadovali zrealizovat původní transakci, jak je zvykem u internetových obchodů a kterou mohli, ale dělali transakci novou, která již nemohla být provedena, protože karta byla zamčena. Kartu jsem odemkl, požádal je majlem o znovuprovedení transakce, ale poslali mě do háje. Tak jsem dopadl, ale stále si nemyslím, že by měla být chyba u mne. Už vzhledem k tomu, že jsem 2 roky v Holandsku pracoval a vím, čeho je tento národ schopný. Navíc internetové platby s touto kartou dělám běžně a pokaždé k plné spokojenosti. A co na to Microsoft - bla bla bla - ať se obrátím na Moduslink, který tuto službu pro ně vykonává. Tak jsem si koupil OEM verzi 64 a kašlu na všechny.