Ahoj,
lze u Google drive a Onedrive nějak na mac os nastavit co se mi má synchronizovat?
Google drive to vypadá, že lze synchronizovat jenom to co je ve složce "my drive"
One drive má nějaké přednastavené složky, které si mohu maximálně odškrtat.. a taky nejde nastavit "moje" složka, kterou chci synchronizovat..
Co chci, tak je to abych si např. v dokumentech udělal složku "projekty" a v té složce aby byl projekt A" (obsah se bude synchronizovat z google drive) a "projekt B" (synchronizovat z one drive) a pěkně se to synchronizovalo. Ne z nějaké defaultní složky one drivu nebo google drivu, která je každá jinde. Ale abych si sám mohl nastavit jakou složku chci synchronizovat a měl to pohromadě
Z té složky googlu "my drive" ani nejde udělat zástupce
Taková blbost, ale vypadá to jako ultimátní problém. Mám za to že mega.io, ze kterého jsem přešel, to uměl bez problému...
Případně budu rád za tipy jak tohle řešíte..