EXCEL: Tisk více listů z Excelu

Programy pro práci s textem, tabulkami, prezentacemi

Moderátor: Moderátoři Živě.cz

Odeslat příspěvekod Mistr81 9. 8. 2011 12:13

Přátelé,

mám excelovský soubor s několika listy (třeba čtyřmi). Jeden list se vejde při tisku na jeden list papíru formátu A4. Pro ušetření papíru bych chtěl jednotlivé excelovské listy tisknout z obou stran papíru A4. Oboustranný tisk si nastavím v parametrech tiskárny (v tom problém není).

V Excelu (mám Excel 2003) si označím všechny čtyři listy a dám Tisk (nastavím si Rozsah tisku: Vše a Tisknout: Aktivní listy). První dvě stránky se skutečně vytisknou na jeden list z obou stran, avšak zbylé dvě na každá na nový list. Celkem tedy potisknu tři listy místo původně plánovaných dvou. Proč? Co je kde nastaveno, aby se stránky netiskly na jeden list? Já to marně hledám.

Předem díky za osvětu.
Nechval dne před večerem...
Mistr81
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod IgnorStoupa 18. 9. 2011 07:41

neni problem v tom, ze ten 3 sheet je na dve stranky tisku, ale ta druha je uz prazdna? Takze se netisknou 4 stranky ale ve skutecnosti 5, jenze to neni poznat....
Neni dano vubec nic. Sestrojte parabolu.
IgnorStoupa
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Milanr1 18. 9. 2011 08:15

Poznat to je: v náhledu před tiskem.
Milan
Milanr1
Pokročilý
Uživatelský avatar


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků