Dobrý den, měl bych dotaz.
do malé firmičky by jsme potřebovali 2 x PC s W7 a MS Office. PC s W7 mam vytipovane a teď ohledně těch Office - nevím co vybrat ...zda vzít OEM Office 2010 pro podnikatele + 1 licence nového Office v CENĚ! (2013) - za 4990kč. - v tom případě bych měl pokud to chápu na jednom PC OEM verzi MSO 2010 a na druhém MSO 2013 (nevim ja licencovanou?) ....nebo - vzít Office 2010 pro podnikatele + 1 licence nového Office v CENĚ! (2013) - za 6890kč kdy licence umožňuje instalaci MSO 2010 na 2 počítače jednoho uživatele (na pevný a přenosný počítač) + MSO 2013. V tomhle případě ale nevím jestli ty dvě (přenositelné) licence můžu hodit na dva stolní PC (notebook ve firmě není) ...a navíc budu mít možnost plonkovní licence na MSO 2013. - jde o to, že lidé co na těch dvou počítačích budou dělat nejsou moc počítačově vzdělaní a chtějí mít stejné verze office (pokud nebude jiná možnost budou se muset spokojit s tím co bude). Nebo máte jiný nápad? díky za rady