nastavenie "repeatera" wline w3000G

Routery, AP, switche, huby, ethernet

Moderátor: Moderátoři Živě.cz

Odeslat příspěvekod pk_abc 30. 12. 2007 22:41

Zdravim Vas pani!
Som uplny laik vo wi-fi sietach, preto Vas prosim o radu. Internet prijimam po wi-fi od kamarata z DSL routeru s wifi a chceme sa rozsirit, ale "nedociahne" nam signal. Kupil som teda AP wline W3000G s funkciou "repeater". Chceme v podstate "opakovat" vysielany signal a takto vykryt miesto bez signalu, no nechce nam to fungovat. Neviete porati ? info o AP je na http://www.wline.info

Za Vase odpovede a pomoc Vam vopred DAKUJEM!
pk_abc
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod hučák 30. 12. 2007 23:55

Popíš troch bližšie štruktúru siete. Zariadenia a aktuálny prenos signálu (trasu).

??? ty ten signál chytáš priamo na pc z toho rutru, alebo máš nejaké zariadenie v režime klient pripojené na pc ??? ten signál chceš šíriť iba u seba,alebo ho chceš posielať niekam ďalej?
hučák
Junior

Odeslat příspěvekod pk_abc 31. 12. 2007 09:07

Struktura siete je nasledovna:
ADSL router s WI-FI siri signal, ktory na pozadovanom mieste uz s PC neviem chytit.Signal "na este bostupnom mieste" chytim na notebooku s wi-fi. Preto na miesto, kde este signal je , chcem dat ten REPEATER. Mal by chytat a vysielat ten isty signal dalej. Signal sirim pre seba - nepotrebujem ho nijako zabezpecovat.
pk_abc
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod hučák 31. 12. 2007 14:55

Treba zvoliť funkciu repeter, cez zoznam sietí ho pripojiť na tú sieť ktorú chcete opakovať, nadstaviť mu rovnaké ssid ako má wifi na tom rutri a malo by to bežať.

A ešte treba skontrolovať nadstavenia toho rurta. pokial tam je zvolená kontrola mac, treba tam zadať mac adresu wifi rozhrania toho repetera.
hučák
Junior

Odeslat příspěvekod hanej 12. 6. 2008 15:53

Ahojte uz ste ten problem vyriesili ?? Mam rovnaky problem a preto prosim o radu.