Tak jsem zjistil, že možné to je minimálně, pokud je zakázka do systému zadána jako stěhování s odkoupeným modemem (Minimálně bílý
Compal CH7465LG - ten je střevy shodný s aktuálně dodávaným černým nájemním
Compal CH7465VF. I ten bílý "LG", co jel ještě před pár měsíci, mám s updatem softwaru a v admin. menu se hlásí se jako "VF".
V takovém případě, pokud to je technicky možné a modem je odkoupený, technik bez keců nainstaluje. To je informace přímo od technika. Koukl na štítek modemu a řekl, že je ok, odkoupeny, ale že v zakázce má instalaci pronajatého.
Až později z oficiální podpory mám i informaci, že technik má právo na místě sám rozhodnout, co nainstaluje, a to, přestože v objednávce má zadánu instalaci pronajatého modemu. Pokud se s technikem na instalaci typu modemu nedohodnu, tak prostě s instalací souhlasit nemusím, a objednávka bude stornována bez poplatku za zbytečný výjezd.
Z celé věci (instalace technikem + hovor s 2 obchodníky/nabídkáři + minimálně 10 lidmi na tech. podpoře), kde jsem se pokaždé dozvěděl něco jiného, jsem nabyl dojem, že:
a) buď ti lidé jsou mizerně proškolení a absolutně nemají páru, jaké jsou skutečné možnosti
b) nebo mají přímo instrukce mlžit a hrát divadýlko, aby konečné rozhodnutí oddalovali na co nejpozdější chvíli (instalaci technikem) a ten člověka pod tíhou situace a možná i výhružkami zpoplatnění zbytečného výjezdu dotlačili k instalaci pronajatého zařízení.
Pak už jste lapeni minimálně na 4 měsíce, což se Vodafonu asi vyplácí, i když to pak tito lidé opití rohlíkem pak zruší, protože za 250,- už maj třeba něco násobně rychlejšího od konkurence.
Záleží dle mě pouze na schopnosti/ochotě jednotlivých pracovníků ve Vodafonu, především obchodníka, který objednávku do sytému zadává. Bohužel ten má peníze za uzavřené kšefty, tak vám může nalhat cokoliv. Reálný stav věcí by nám mohl sdělit jedině nějaký insider. Jinak to bude jen polemika o ničem jako ve většině předchozích příspěvků.