Savana vs. web4ce

Hardware, web hosting, server hosting a housing, peering

Moderátor: Moderátoři Živě.cz

Odeslat příspěvekod Revan 8. 6. 2007 22:39

Ahoj vybiram nejakej hosting a rozhoduju se mezi temahle dvema:

http://www.savana.cz (savana 500

a nebo

[url]http://www.web4ce.cz/cz/webhosting/cenik_hostingu.html
Web4ce, s.r.o. - webhosting
[/url] ( tarif komplet)

Kterej je podle Vas lepsi.
Jinak jde mi o co nejlevnejsi hosting i s domenou 2.radu.
Revan
Junior

Odeslat příspěvekod Joel7 8. 6. 2007 23:08

Osobně používám služeb Savana.cz. Z mojí strany naprosto bezproblémový hosting, se skvělou podporou zákazníka. Potřeboval jsem povolit .htaccess, pisnul jsem technikům a do hodiny byl povolen. U savany mě zaujala hlavně její administrace, je vyřešena víc než skvěle. Jde o jednoduché a přehledné rozhraní, díky kterému máte naprostou kontrolu nad svým webovým prostorem, emaily a doménami třetího řádu. Na výběr máte i typy PHP a MySQL.

Služby společnosti Savana.cz můžu jedině doporučit.
Joel7
Junior

Odeslat příspěvekod Kryštof Korb 9. 6. 2007 20:47

chybu asi neuděláš ani v jednom, já osobně jsme u Web4ce a naprosto spokojený.
near field | Úplně všechno o NFC.
Kryštof Korb
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod Filip Novák 13. 6. 2007 18:30

Obě tyto webhostingové společnosti patří mezi kvalitní a spolehlivé hostéry. Určitě neprohloupíte, ať se rozhodnete pro Savanu nebo Web4ce.
Pokud se ale podíváme na čísla, tak Savana je o něco stabilnější, tedy dostupnější. Potvrdilo to nezávislé měření společnosti KýblSoft.
„Mnozí z těch, co žijí, by zasluhovali smrt. A mnozí z těch, co zemřeli, by si zasloužili žít.“ J. R. R. Tolkien | Moderátor diskuzního fóra MobilMania.cz | Změna přezdívky z „filiptoje” | Nokia N85 + 8GB |
Filip Novák
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod bigem 18. 6. 2007 15:02

uvazoval som nad jednym z tychto dvoch webhosterov, ale zaujal ma tiez station.cz , podla kyblsoft ma dobru dostupnost, ceny su tiez fajn. mate nejake skusenosti ?
bigem
Junior